پاساژ پروانه جمهوری
رنج قیمت: مناسب

پاساژ پروانه یکی از مراکز قدیمی و شناخته شده برای اهالی تهران است. این پاساژ بیشتر به دلیل جمعه بازارش در میان ساکنان پایتخت مشهور بود. جمعه‌بازاری که پس از کرونا تعطیل شد و پس از آن محل آن باغ کتاب تهران شد. درب اصلی پاساژ پروانه در خیابان جمهوری قرار دارد و درب دیگر آن در کوچه برلن.

این پاساژ قدیمی یکی از مراکز خرید خیابان جمهوری است که مجهز به یک پارکینگ چند طبقه است. چنانچه قصد خرید از این پاساژ یا فروشگاه‌های اطراف آن در خیابان جمهوری را دارید می‌توانید برای پارک خودروی شخصی خود از پارکینگ پاساژ پروانه استفاده کنید.

چه کالاهایی در پاساژ پروانه جمهوری فروخته می‌شود؟

فروشگاه‌های پاساژ پروانه طیف مختلفی از اصناف را تشکیل می‌دهند. پوشاک‌فروشان، صرافی‌ها، کیف و کفش، چمدان، لوازم آرایشی و بهداشتی و تجهیزات ماهیگیری از جمله کالاهایی هستند که می‌توانید با قیمت متناسب از پاساژ پروانه تهیه کنید.

حرف آخر

در این مقاله کوتاه پاساژِ مشهور پروانه را معرفی کردیم. برای آشنایی با دیگر مراکز خرید خیابان جمهوری، مقاله راهنمای خرید از خیابان جمهوری را بخوانید. همچنین برای آشنایی با دیگر بازارها و مراکز خرید شهر تهران، صفحه مراکز خرید وب‌سایت تهرانیکا را ببینید.

برچسب‌ها: بازار خیابان جمهوری، پاساژ پروانه