چند نفر در حال تردد در پاساژ چرم تمدن
رنج قیمت: گران

پاساژ تمدن بزرگترین مرکز خرید پوشاک چرمی در بازار خیابان فردوسی، بورس فروش انواع چرم در تهران است. این پاساژ تازه تاسیس در سه طبقه ساخته شده و همه فروشگاه‎‌های آن به چرم‌فروشان اختصاص دارد. اغلب کالاهای عرضه شده در این پاساژ ساخت تولیدی‌های داخل کشور هستند.

پاساژ چرم تمدن در نزدیکی ایستگاه مترو و بی‌آرتی است و دسترسی خوبی به حمل و نقل عمومی دارد. این پاساژ پارکینگ ندارد و جای پارک در روزهای عادی هفته در کنار آن به سختی پیدا می‌شود. روزهای جمعه این پاساژ باز است و به دلیل فراهم بودن جای پارک زیاد در روز تعطیل، بهترین روز هفته برای رفتن به این پاساژ با ماشین شخصی است.

معمولا در طول سال فروشگاه‌های پاساژ چرم تمدن برای مشتریان خود جشنواره‌های ویژه تخفیف ترتیب می‌دهند. شما اگر از علاقمندان به البسه چرمی هستید می‌توانید در فصل تخفیف به این مرکز خرید مراجعه کنید و کالای دلخواه خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.

پاساژ چرم تمدن در کنار کوچه تمدن قرار دارد. کوچه تمدن بیشتر به دلیل علاقه عکاسان شهری و رهگذران به این کوچه چتری مشهور شده است. این کوچه به همت کاسبان و فروشندگان پاساژ چرم تمدن تزئین شده و جنبه توریستی پیدا کرده است. مقاله کوچه چتری تمدن

چه اجناسی در پاساژ تمدن فروخته می‌شود؟

انواع پوشاک چرمی نظیر کاپشن، اور، پالتو، بارانی، دستکش، کلاه، کفش، کمربند و همچنین انوع کیف چرمی را می‌توانید از پاساژ تمدن فردوسی خریداری کنید. تنوع در طرح و رنگ، و قیمت نسبتا مناسب کالاهای چرمی این پاساژ را به مرکز تجاری مناسب برای خرید چرم بدل کرده است. هرچند که فروشگاه‌ زیادی در این پاساژ نیست اما با کمی گشتن در آن حتما می‌توانید کالای مناسب خود را پیدا کنید.

ساعت کاری بازار چرم تمدن

ساعت کاری پاساژ چرم تمدن ۹ تا ۲۱:۳۰ است.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی پاساژ چرم تمدن خیابان فردوسی پرداختیم. برای آشنایی با دیگر مراکز خرید خیابان فردوسی، مقاله راهنمای خرید از خیابان فردوسی را بخوانید. همچنین برای آشنایی با دیگر مراکز خرید شهر تهران، صفحه مراکز خرید وب‌سایت تهرانیکا را ببینید.

برچسب‌ها: بازار خیابان فردوسی، پاساژ تمدن فردوسی