پاساژ امجد جمهوری
رنج قیمت: مناسب

پاساژ امجد یکی از مراکز خرید قدیمی‌ و مشهور قطعات الکترونیکی در مرکز شهر تهران است. قطعات الکترونیکی بروز و کمیاب را معمولا می‌توان در پاساژ امجد پیدا کرد. این پاساژ سه طبقه تجاری و یک طبقه اداری دارد. همچنین پاساژ امجد وبسایت فعالی نیز دارد.

پاساژ امجد ۱۷۰ واحد تجاری دارد که همگی در زمینه فروش و تعمیر لوازم الکترونیکی فعالیت می‌کنند. این پاساژ شناخته شده در سال ۱۳۷۷ تاسیس شده و تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است. پارکینگ عمومی پاساژ چارسو در نزدیکی این پاساژ قرار دارد.

در پاساژ امجد چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

در پاساژ امجد می‌توانید انواع سیم و کابل، انواع کلید، شاسی، ال ای دی، آی سی و ترانزیستور، انواع اتصالات و کانکتور، تابلوی روان، انواع ماژول‌های الکترونیکی، باتری شارژی، تجهیزات الکترونیکی مخابرات، تایمر، ترموستات و ریموت کنترل، تجهیزات شبکه، خازن، دستگاه‌های اندازه‌گیری الکترونیکی، دوربین مداربسته و تجهیزات آن، سیستم‌های صوتی و تصویری، قطعات SMD، طراحی و تولید مدارهای چاپی، منبع تغذیه سوئیچینگ و شارژر، هیت‌سینگ و وال واشر را پیدا کنید.

ساعت کاری پاساژ امجد

پاساژ امجد از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۷ عصر باز است و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۲ ظهر. این پاساژ روزهای جمعه و تعطیل بسته است.

سخن آخر

در این مقاله پاساژ امجدِ خیابان جمهوری را به شما معرفی کردیم. فروشگاه‌های این پاساژ در زمینه فروش دوربین‌های مداربسته و تجهیزات آن و همچنین قطعات الکترونیکی فعالیت دارند. برای آشنایی با دیگر بورس‌های خیابان جمهوری، مقاله راهنمای خرید از خیابان جمهوری را بخوانید. همچنین برای آشنایی با دیگر بازارها و مراکز خرید شهر تهران، صفحه مراکز خرید وب‌سایت تهرانیکا را ببینید.

برچسب‌ها: بازار خیابان جمهوری، پاساژ امجد جمهوری