مردم در حال تردد در کوچه مهران
رنج قیمت: مناسب

کوچه مهران یکی از مراکز خرید مرکز شهر تهران است. این کوچه دقیقا روبروی کوچه برلن در لاله‌زار قرار دارد. کوچه مهران را می‌توان دوقلوی کوچه برلن دانست. این کوچه یکی از مراکز خرید شلوغ و پردد در تهران است.

کوچه مهران چندان طولانی نیست و تمام ساختمان‌های آن‌را فروشگاه‌ها و مراکز خرید لباس تشکیل می‌دهند؛ دست‌فروشان که فروشنده چتر، جوراب، شال و انواع لباس هستند در وسط خیابان بساط خود را پهن کرده‌اند تا با قیمت‌های ارزان کالاهای خود، نظر شما را جلب کنند. کوچه مهران از خیابان سعدی و خیابان لاله‌زار دسترسی راحتی دارد. سهولت دسترسی، قیمت مناسب کالاها از مزیت‌های مهم خرید از این بورس قدیمی است. فروشگاه‌های کوچه مهران معمولا از ۱۰ صبح تا ۹ شب باز هستند.

چه کالاهایی در کوچه مهران فروخته می‌شود؟

در کوچه مهران می‌توانید انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه را پیدا کنید. شال و روسری، لوازم عروسی نظیر چمدان، آینه و شمعدان، لباس زیر، پارچه، جوراب، لوازم آرایشی‌بهداشتی و لباس مجلسی  را می‌توانید در تنوع زیاد و با قیمت مناسب خریداری کنید. اما وجود فروشگاه‌های متعدد لوازم سیسمونی و لباس کودک کوچه مهران را یکی از بورس‌های لوازم سیسمونی در تهران کرده‌اند.

شکم‌گردی در کوچه مهران

رستوران مهران

رستوران مهران یکی از تهیه‌ غذاهای کوچه مهران است که انواع غذاهای سنتی ایرانی را طبخ می‌کند.

رستوران حاتم

رستوران حاتم یکی دیگر از رستوران‌هایی است که برای صرف غذا می‌توانید به آن مراجعه کنید. این رستوران محیط کوچکی دارد و منوی آن محدود به چند غذای سنتی ایرانی نظیر چلوکباب، لوبیا پلو، ته‌چین مرغ، سبزی‌پلو با ماهی، باقالی پلو با ماهیچه و… است.

رستوران شاندیز مشتاق

این رستوران در تقاطع خیابان سعدی و کوچه مهران قرار دارد. رستورانی تمیز و منوی متنوع که محیط بسیاری خوبی برای صرف غذا دارد. در رستوران شاندیز مشتاق می‌توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی نظیر انواع کباب و خورشت را سفارش دهید. همچنین در این کافه‌رستوران می‌توانید انواع نوشیدنی سرد و گرم و بستنی نیز نوش جان کنید.

سخن آخر

کوچه مهران از قدیمی‌ترین بورس‌های تهران است که بیشتر به خاطر فروشگاه‌های لوازم سیسمونی و پوشاک بچگانه شهرت دارد. در این مقاله سعی کردیم کوچه مهران و کالاهایی که می‌توانید از این محل خریداری کنید را به شما معرفی کنیم. برای آشنایی با دیگر بورس‌ها و مراکز خرید تهران، صفحه مراکز خرید وب‌سایت تهرانیکا را ببینید.

برچسب‌ها: کوچه مهران