میدان حسن‌آباد
رنج قیمت: مناسب

میدان حسن‌آباد تهران از میادین قدیمی و زیبای پایتخت است. ساختمان‌های باشکوه دور میدان حس و حال ویژه‌ای به این بخش از شهر تهران بخشیده‌اند. این میدان تاریخی در کنار اماکن دیدنی خود بورس چندین کالا هم هست. این مقاله راهنمای خرید از میدان حسن‌آباد است. در ادامه با تهرانیکا همراه باشید.  

در میدان حسن‌آباد چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

میدان حسن‌آباد بورس کالاهایی نظیر کاموا، لوازم و ابزار صنعتی، رگال، قفل، یراق، تجهیزات ایمنی و ترافیکی است. در ادامه با هر کدام از این بورس‌ها و ساعت کاری آنها آشنا می‌شوید.

بورس ابزارآلات صنعتی میدان حسن‌آباد

میدان حسن‌آباد را بسیاری به بورس ابزار صنعتی می‌شناسند. در این بورس می‌توانید همه نوع ابزار صنعتی ایرانی و خارجی را پیدا کنید؛ انواع کیف و جعبه ابزار، ابزار برش، دستگاه‌های صنعتی برقی نظیر دریل و میخکوب، فرز، دستگاه جوش، انواع مته، پیچ، مهره، میخ و… را می‌توانید از فروشگاه‌‎های میدان حسن‌آباد تهیه کنید.

در این میدان هم می‌توانید تکی خرید کنید و هم به صورت عمده. در کنار میدان نیز دست‌فروشان ابزار دست دوم می‌فروشند. قیمت‌ها در بورس ابزار میدان حسن‌آباد مناسب است و می‌توانید ابزار را با قیمتی پایین‌تر از فروشگاه‌های سطح شهر بخرید. فروشگاه‌های و پاساژهای ابزار میدان حسن‌آباد از ساعت ۹ تا حدود ۱۸ باز هستند.

بورس کاموا و نخ میدان حسن‌آباد

دور میدان حسن‌آباد دقیقا در ضلع جنوب شرقی و ابتدای خیابان وحدت اسلامی جایی است که می‌توانید بورس انواع کاموا و نخ و منسوجات را پیدا کنید. شما می‌توانید هم به صورت عمده و هم جزئی انواع کاموا و ابزار بافتنی را تهیه کنید. قیمت کاموا در بورس میدان حسن‌آباد نسبت به دیگر فروشگاه‌های سطح شهر مناسب‌تر است. اغلب کامواهایی که در میدان حسن‌آباد فروخته می‌شوند تولید داخل کشور هستند اما از برخی فروشگاه‌ها می‌توانید کاموای خارجی نیز تهیه کنید. فروشگاه‌‌های نخ و کاموای میدان حسن‌آباد از ساعت ۹ تا ۲۰ باز هستند. برخی از این فروشگاه‌ها در روزهای تعطیل نیز باز هستند.

بورس یراق میدان حسن‌آباد

ضلع شمال غربی و ضلع شمال شرقی میدان، بورس انواع قفل و یراق هستند. قفل انواع دستگیره و درب و پنجره، لولا و انواع اتصالات، انواع بازشوهای درب و پنجره دوجداره، جک و پاوریونیت، مکانیزم، ریل و لوازم جانبی ریل، اکسسوری و ارگانایزر، پیچ، اتصالات و نگهدارنده طبقه، پایه کابینت و کلیپس پایه، مگنت و… را می‌توانید از بورس یراق میدان حسن‌آباد با قیمت مناسب خریداری کنید. کالاهایی که در این بورس فروخته می‌شوند هم تولید ایران هستند و هم کشورهای خارجی. فروشگاه‌های میدان حسن‌آباد از ساعت ۹ تا ۱۸ فعالیت می‌کنند. روزهای تعطیل برخی فروشگاه باز هستند.

بورس رگال میدان حسن‌آباد

انتهای خیابان حافظ جایی که این خیابان به میدان حسن‌آباد منتهی می‌شود شما می‌توانید تعداد زیادی فروشگاه ببینید که فروشنده انواع رگال هستند. انواع رگال چوبی، فلزی و پلاستیکی را می‌توانید از بورس میدان حسن‌آباد تهیه کنید. فروشگاه‌های رگال در این محدوده از ساعت ۹ تا ۲۰ فعالیت دارند.

سخن آخر

در این مقاله بورس‌ کالاهای میدان حسن‌آباد را معرفی کردیم. ساعت کاری و راه‌های دسترسی به این میدان را بررسی کردیم. در میدان حسن‌آباد می‌توانید رگال، انواع یراق، کاموا و ابزار صنعتی را خریداری کنید. برای آشنایی با دیگر بورس‌ها و بازار‌های شهر تهران، صفحه مراکز خرید وبسایت تهرانیکا را بخوانید.

برچسب‌ها: بازار حسن‌آباد، میدان حسن‌آباد