چند نفر در میانه پاساژ تهران کاغذ ظهیرالاسلام ایستاده‌اند
رنج قیمت: مناسب

خیابان ظهیرالاسلام یکی از خیابان‌های قدیمی محله بهارستان است که از قدیم تا به امروز بورس اصلی چاپ و تبلیغات در تهران بوده است. خیابان ظهیرالاسلام در خیابان جمهوری، نزدیک به میدان بهارستان، درست روبروی خیابان ملت قرار دارد و از ابتدا تا انتهای آن، تنها به صنف کاغذ و چاپ و تبلیغات اختصاص دارد.

در خیابان ظهیرالاسلام ۴ مرکز تجاری فعالیت دارند: پاساژ شقایق، پاساژ تهران‌کاغذ، پاساژ سجاد و پاساژ ظهیرالاسلام. علاوه بر این مراکز خرید سرتاسر این خیابان از جمهوری گرفته تا خیابان هدایت مملو از فروشگاه‌هایی است که در صنعت چاپ و تبلیغات فعالیت دارند. 

چه خدماتی در خیابان ظهیرالاسلام انجام می‌شود؟

برای هرگونه امور چاپی و تبلیغات نظیر چاپ روی سررسید، مهر، کارت پستال، خودکار و اشیای تبلیغاتی دیگر، خرید انواع کاغذ و مقوا به صورت عمده و جزئی می‌توانید به خیابان ظهیرالاسلام بروید.

حرف آخر

در این مقاله کوتاه بازار خیابان ظهیرالاسلام را معرفی کردیم. این خیابان بورس کاغذ و مقوا و چاپ و تبلیغات است. علت نامگذاری این خیابان، خانه‌ ظهیرالاسلام است که در تقاطع خیابان هدایت و خیابان ظهیرالاسلام قرار دارد و مالکیت آن به ظهیرالاسلام نسبت داده می‌شود. برای آشنایی با دیگر بورس‌های خیابان جمهوری، مقاله راهنمای خرید از خیابان جمهوری را بخوانید. همچنین برای آشنایی با دیگر بازارها و بورس‌های تهران، صفحه مراکز خرید وب‌سایت تهرانیکا را ببینید.

برچسب‌ها: بازار خیابان جمهوری، بازار خیابان ظهیرالاسلام