بازار موبایل ایران ۱
رنج قیمت: مناسب

خیابان حافظ یکی از خیابان‌های مشهور و قدیمی مرکز شهر تهران است. قسمتی از این خیابان در منطقه ۶ قرار دارد و قسمتی دیگر مرز مناطق ۱۱ و ۱۲ است. خیابان حافظ از خیابان لارستان در شمال شروع می‌شود و تا میدان حسن‌آباد در جنوب امتداد دارد. این خیابان با خیابان‌های زرتشت، بلوار کریم‌خان زند، طالقانی، انقلاب و جمهوری تقاطع دارد. همچنین خیابان حافظ از شمال به سمت جنوب یکطرفه است. این خیابان یکی از مراکز اداری‌تجاری مرکز تهران هم هست که چندین بورس مختلف دارد. در این مقاله بورس‌های خیابان حافظ را معرفی می‌کنیم. در ادامه با تهرانیکا همراه باشید.

از خیابان حافظ چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

خیابان حافظ بسیار پر رفت و آمد است و در آن فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی زیادی وجود دارد. در این مقاله ما تنها بورس‌های این خیابان را به شما معرفی خواهیم کرد. خیابان حافظ بورس مبلمان اداری، موبایل و کامپیوتر، رگال، مانکن و استند است. همچنین در تقاطع این خیابان با بلوار کریم‌خان زند که بورس سکه، طلا و جواهر است، تعدادی فروشگاه طلا و جواهر قرار دارد و در تقاطع این خیابان با خیابان جمهوری که بورس لوازم صوتی و تصویری، ساز و لوازم عکاسی است، چند فروشگاه این بورس قرار دارد. در ادامه بیشتر با بورس‌های خیابان حافظ آشنا می‌شویم.

بورس موبایل، کامپیوتر و لوازم دیجیتالی خیابان حافظ

تقاطع خیابان‌های جمهوری و حافظ یکی از بورس‌های موبایل، کامپیوتر و لوازم دیجیتالی در تهران است. پاساژهای چارسو، علاءالدین ۱، علاءالدین ۳ و بازار موبایل ایران ۱ در خیابان حافظ قرار دارند. به غیر از موبایل می‌توانید انواع کالاهای دیجیتال مانند ساعت هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ، انواع لوازم جانبی کالاهای دیجیتالی و… را از بورس خیابان حافظ بخرید. در این بورس تعمیر موبایل، کامپیوتر و کالاهای دیجیتال هم انجام می‌شود.

تعویض گوشی نو با کهنه و فروش اقساطی موبایل از دیگر خدماتی است که در برخی فروشگاه‌ها و مراکز خرید این بورس می‌توانید انجام دهید. ساعت کاری بورس کالاهای دیجیتال خیابان حافظ از ساعت ۹ تا ۲۱ است. در روزهای تعطیل نیز برخی فروشگاه‌ها به شما خدمات می‌دهند. در ادامه مراکز خرید مشهور خیابان حافظ را معرفی می‌کنیم.

پاساژ علاءالدین

مجتمع تجاری علاءالدین یکی از مشهورترین مراکز فروش موبایل، لوازم جانبی و تعمیرات موبایل است. این مجتمع در ضلع جنوب غربی تقاطع خیابان‌های حافظ و جمهوری قرار دارد. مقاله پاساژ علاءالدین ۱

پاساژ چارسو

بازار چارسو با فروشگاه‌ها و پردیس سینمایی بزرگ، مجتمعی است تجاری و فرهنگی که در تقاطع خیابان حافظ و جمهوری قرار دارد. مجتمع چارسو یکی از پاساژهای مشهور و پر رفت و آمد فروش موبایل و دیگر کالاهای دیجیتال است. مقاله پاساژ چارسو

بازار موبایل ایران

مجتمع تجاری اداری ایرانیان واقع در خیابان حافظ،پایین‌تر از پل حافظ یکی از مراکز خرید مهم فروش موبایل و کالاهای دیجیتالی و لوازم جانبی آنهاست. مقاله بازار موبایل ایران ۱

بورس مبلمان اداری خیابان حافظ

خیابان حافظ از پل حافظ تا میدان حسن‌آباد بورس مبلمان اداری است. این بورس یکی از قدیمی‌ترین مراکز فروش مبلمان و تجهیزات اداری تهران است و به بورس مبلمان اداری بازار حسن‌آباد نیز مشهور است. در این بخش از خیابان حافظ نمایندگی‌های ایرانی و خارجی فروشگاه دارند و محصولات خود را عرضه می‌کنند. شما از این بازار می‌توانید انواع تجهیزات دفتری، کتابخانه، میز و صندلی اداری و… را تهیه کنید. چند فروشگاه‌ کالای خواب نیز در بورس خیابان حافظ فعالیت دارند. 

تنوع کالاها در بورس مبلمان اداری حسن‌آباد بسیار زیاد است. در این بازار از مبلمان اداری لوکس گرفته تا کالاهای ارزان و اقتصادی فروخته می‌شود. معمولا فروشنده‌ها به این دلیل که خود تولید کننده هستند، تخفیف زیادی به شما می‌دهند. طرح میز کتابخانه یا مبلمان مورد نظر خود را هم می‌توانید به آنها سفارش دهید. ساعت کاری فروشگاه‌های مبلمان اداری حسن‌آباد از ۹ تا ۲۱ است. در روزهای جمعه و تعطیلات سال برخی فروشگاه‌ها باز هستند.

بورس رگال، مانکن و استند خیابان حافظ

انتهای خیابان حافظ حد فاصل کوچه ظفر و میدان حسن‌آباد بورس رگال، مانکن و استند است. در این بخش تولیدی‌های زیادی در زمینه تولید این کالاها فعالیت دارند. این بورس در نزدیکی بورس مبلمان حسن‌آباد قرار دارد. هم به صورت عمده و هم به صورت تکی می‌توانید رگال، انواع مانکن و استند را از این راسته بخرید. بزرگترین تولیدکنندگان و واردکنندگان انواع رگال، یراق‌آلات، استندهای گردان و ثابت و استندهای تبلیغاتی، ورق‌های اسلت‌وال، چوبکارهای ايرانی و خارجی را می‌توانید در این بورس بخرید. همچنین طراحی، نظارت و سـاخت دکوراسیون فروشگاهی و نمایشگاهی نیز در این بورس انجام می‌شود. ساعت کاری بورس رگال استند و مانکن خیابان حافظ از ۹ الی ۲۰ است. در روزهای تعطیل برخی فروشگاه بورس رگال خیابان حافظ فعالیت می‌کنند.

حرف آخر

خیابان حافظ یکی از خیابان‌های مشهور مرکز شهر تهران است. این خیابان پر است از مراکز تجاری و اداری و آموزشی که در کنار اماکن دیدنی، خیابان حافظ را به یکی از پرترددترین خیابان‌های تهران تبدیل کرده است. ما در این مقاله بورس‌های خیابان حافظ را معرفی کردیم. برای آشنایی با دیگر مراکز خرید و بورس‌های تهران، صفحه مراکز حرید وبسایت تهرانیکا را بخوانید.

برچسب‌ها: بازار خیابان حافظ