میدان حسن‌آباد
رنج قیمت: مناسب

بازار حسن‌آباد یکی از مراکز تجاری مرکز شهر تهران است. این بازار چند بورسه شامل میدان حسن‌آباد، قسمت‌هایی از خیابان‌های حافظ، امام‌‌خمینی و وحدت اسلامی می‌شود. بازار حسن‌آباد در طرح ترافیک اصلی قرار دارد و ایستگاه متروی میدان حسن‌آباد و پایانه اتوبوس فیاض‌بخش در خیابان امام، دسترسی حمل و نقل عمومی این بازار هستند. در این مقاله بورس‌ها و برخی از مراکز خرید شاخص این بازار را معرفی می‌کنیم. در ادامه مقاله با تهرانیکا همراه باشید.

مزایای خرید از بازار حسن‌آباد

قرار داشتن در مرکز شهر تهران و دسترسی مناسب از تمام نقاط شهر، تنوع بالای کالاها، تعدد فروشگاه‌ها و مراکز خرید و قیمت رقابتی برخی از مزایای خرید از بازار حسن‌آباد هستند.

بازار حسن‌آباد بورس چه کالاهایی است؟

بازار حسن‌آباد بورس مبلمان اداری، ابزار صنعتی، قفل و یراق کابینت، کمد و درب و پنجره، لوازم ترافیکی، لوازم ایمنی، استند، رگال، مانکن و نخ و کاموا است. در ادامه مقاله این بورس‌ها را مفصل‌تر معرفی می‌کنیم.

بورس یراق‌آلات بازار حسن‌آباد

یکی از بورس‌های اصلی فروش یراق‌آلات در شهر تهران، میدان حسن‌آباد است. در ضلع شمال شرقی میدان و انتهای خیابان‌ حافظ و همچنین خیابان امام‌خمینی شما می‌توانید به فروشگاه‌ها و مراکز خرید متعدد یراق دسترسی داشته باشید. معمولا هر فروشگاهی فروشنده نوع خاصی از یراق است؛ یکی قفل و کلید می‌فروشد، یکی لولا‌های درب و پنجره و دیگری فروشنده انواع دستگیره یا یراق کابینت است. مقاله میدان حسن‌آباد

قیمت انواع یراق در حسن‌آباد

قیمت‌ انواع یراق در میدان حسن‌آباد نسبت به فروشگاه‌های سطح شهر مناسب‌تر است. شما می‌توانید در بازار این میدان تاریخی به انواع یراق تولید ایران و خارج از کشور دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید از برخی فروشگاه‌ها و دست‌فروشان انواع یراق دست دوم را بخرید.

ساعت کاری فروشگاه‌های یراق بازار حسن‌آباد

فروشگاه‌های ابزار و یراق بازار حسن‌آباد از ساعت ۹ تا ۲۰ باز هستند. در روزهای تعطیل نیز برخی از فروشگاه‌ها فعالیت دارند.

بورس ابزارآلات بازار حسن‌آباد

خیابان امام‌خمینی در محدوده بازار حسن‌آباد بورس اصلی فروش ابزار صنعتی در تهران است. محدوده این بورس از تقاطع خیابان امام‌خمینی با خیابان خیام شروع می‌شود و تا خیابان شیخ هادی در غرب امتداد می‌یابد. این محدوده مملو از فروشگاه‌ها و مراکز خریدی است که انواع ابزار صنعتی ایرانی و خارجی را می‌فروشند. بساط دست دوم فروشان نیز در این بازار گرم است و می‌توانید بسیاری از آنها در خیابان امام‌خمینی پیدا کنید. مقاله خیابان امام‌خمینی

در بورس ابزار صنعتی حسن‌آباد چه کالاهایی می‌توانیم بخریم؟

در بورس ابزار بازار حسن‌آباد هر ابزار صنعتی که بخواهید پیدا می‌شود. انواع لوازم برقی، دستی، بادی، شارژی و لیرزی، کالاهای مربوط به جوشکاری، قالب و تراشکاری، سوراخ‌کاری، برش، سنگ‌زنی، انواع چکش، ابزار نجاری و تعمیر خودرو، انواع ماشین‌آلات صنعتی انواع جعبه ابزار و کیف ابزار دستی و… را می‌توانید در این محدوده خریداری کنید.

تعمیر ابزار صنعتی در حسن‌آباد

چنانچه قصد تعمیر انواع ابزار صنعتی را دارید می‌توانید به برخی مراکز خرید این میدان و خیابان امام‌خمینی بروید. در بن‌بست معتمدی در خیابان فیاض‌بخش، کوچه شجاعی، پاساژهای نوایی، هشت‌گنبد و چندین فروشگاه و مرکز دیگر در محدوده میدان حسن‌آباد می‌توانید تعمیرکاران متخصص ابزارهای صنعتی را پیدا کنید. همچنین بسیاری از نمایندگی‌های معتبر ابزارهای صنعتی نیز در بورس حسن‌آباد فعالیت دارند.

ساعت کاری فروشگاه‌ها و پاساژهای فروش ابزار صنعتی

فروشگاه‌های ابزار صنعتی در بورس حسن‌آباد از ۸ الی ۱۸ فعالیت دارند. در روزهای جمعه این بورس تعطیل است و تنها برخی دست دوم فروشان که در خیابان بساط پهن می‌کنند فعالیت دارند.

بورس لوازم ترافیکی بازار حسن‌آباد

اگر به دنبال خرید لوازم ترافیکی هستید می‌توانید به بورس این کالاها در بازار حسن‌آباد بروید. این بورس در خیابان امام‌‌خمینی، حد فاصل خیابان خیام تا میدان حسن‌آباد قرار دارد.

در بورس لوازم ترافیکی بازار حسن‌آباد چه کالاهایی می‌توانیم بخریم؟

 در این بورس شما می‌توانید کالاهایی نظیر تجهیزات پارکینگ، لوازم ترافیکی و هشدار، ترمز پله‌های آلومینیومی، ترمز سنگ پله، انواع ترمز رمپ شیب‌دار، فروش پادری و کفپوش، تجهیزات ایمنی پارکنیگ از قبیل نگهدارنده خودرو، محافظ ستون و دیوار را تهیه کنید. 

ساعت کاری بورس تجهیزات ترافیکی بازار حسن‌آباد

اغلب فروشگاه‌های تجهیزات ترافیکی حسن‌آباد از ساعت ۹ الی ۱۸ و بعضی از فروشگا‌ها تا ساعت ۱۹ فعالیت دارند. این مراکز در روزهای تعطیل فعالیتی ندارند.

بورس لوازم ایمنی بازار حسن‌آباد

لوازم ایمنی و آتش‌نشانی و حفاظت فردی یکی از چندین کالایی است که بورس آن در بازار حسن‌آباد در محدوده میدان حسن‌آباد قرار دارد. اتحادیه این صنف نیز در ضلع جنوب شرقی میدان، نبش خیابان امام‌خمینی قرار دارد. پاساژهای شهلایی، سینا، رشید ۳ و نایب از مشهورترین پاساژهای فروش لوازم ایمنی در محدوده بازار حسن‌آباد هستند.

در بورس لوازم ایمنی بازار حسن‌آباد چه کالاهایی می‌توانیم بخریم؟

در این بورس می‌توان کالاهایی نظیر کپسول آتش نشانی، لباس کار، تجهیزات ایمنی مانند ماسک جوشکاری، عینک محافظ، لوازم امداد و نجات و حفاظت فردی و HSE آرتان، انواع ماسک‌های شیمیایی، دستگاه تنفسی، فیلتر شیمیایی، کلاه ایمنی، کلاه آتشنشانی، چراغ‌قوه ضد انفجار، فن تخلیه دود ضد انفجار، ماسک فرار، کمربند ایمنی، طناب استاتیک، انواع تجهیزات آتش‌نشانی، گازسنج، گوشی صداگیر، جعبه آتش‌نشانی، دتکتور، کوپلینگ، هیدرانت، کپسول آتش‌نشانی، دستکش ضد اسید، دستکش حلال و… را بخرید.

تعمیر لوازم ایمنی در بورس حسن‌آباد

علاوه بر خرید شما می‌توانید انواع لوازم ایمنی را در بازار حسن‌آباد تعمیر کنید. پاساژ نوایی یکی از مراکز تعمیر اینگونه کالاها در محدوده میدان حسن‌آباد است. مقاله پاساژ نوایی

ساعت کاری بورس لوازم ایمنی میدان حسن‌آباد

فروشگاه‌های لوازم ایمنی حسن‌آباد از ساعت ۹ الی ۱۸ فعالیت دارند. این مراکز در روزهای تعطیل فعالیتی ندارند.

بورس نخ و کاموای بازار حسن‌آباد

ضلع جنوبی میدان تاریخی حسن‌آباد بسیار خوش رنگ و لعاب است؛ به این دلیل که بورس منسوجاتی نظیر کاموا و نخ‌های رنگارنگ در آن قرار دارد. در این قسمت از میدان حسن‌آباد می‌توانید انواع منسوجات و لوازم بافندگی را تهیه کنید. همه نوع نخ و کاموا برای میل و دستگاه بافتنی را در این نقطه از شهر پیدا خواهید کرد. اغلب منسوجاتی که در این بورس به فروش می‌رسند تولید داخل کشور و همچنین کشور ترکیه هستند.

قیمت‌ها در بورس کاموای میدان حسن‌آباد مناسب است و می‌توانید مطمئن باشید که انواع منسوجات را با قیمتی کاملا منصفانه از فروشنده‌ها می‌خرید. علی‌رغم اینکه تعداد فروشگاه‌های نخ و کاموا در میدان حسن‌آباد زیاد نیست اما می‌توانید به تنوع رنگ، طرح و قیمت مناسبی دسترسی داشته باشید. در همین محدوده از بساط چند دست‌فروش که کنار خیابان بساط پهن کرده‌اند هم می‌توانید نخ و کاموا خریداری کنید.

تیمچه حسن‌آباد

ورودی تیمچه حسن‌آباد دقیقا در میدان قرار دارد. این تیمچه‌ها ساختمان‌های تاریخی هستند که دور تا دور میدان واقع شده‌اند. تیمچه ضلع جنوب غربی میدان نیز یکی از بورس‌های نخ و کاموا و انواع منسوجات است. راه ورودی به این تیمچه‌ها پله‌هایی است که در میدان قرار دارند و از طریق این پله‌ها می‌توانید به تیمچه فروش نخ و کاموای میدان حسن‌آباد دسترسی داشته باشید.

ساعت کاری فروشگاه‌های نخ و کاموای میدان حسن‌آباد

اگر می‌خواهید برای خرید نخ و کاموا به میدان حسن‌آباد بروید بهتر است پیش از مراجعه بدانید که این فروشگاه‌ها از ساعت ۹ الی ۲۰ شب فعالیت دارند. در ساعت ظهر نیز این فروشگاه‌ها باز هستند. در ایام تعطیل هم می‌توانید به برخی فروشگاه‌های این میدان دسترسی داشته باشید.

بورس مبلمان اداری بازار حسن‌آباد

بورس اصلی فروش مبلمان و لوازم اداری شهر تهران در خیابان حافظ، جنوب تقاطع خیابان جمهوری تا میدان حسن‌آباد است.

در بورس مبلمان اداری بازار حسن‌آباد چه کالاهایی می‌توانیم بخریم؟

در بورس مبلمان اداری خیابان حافظ و بازار حسن‌آباد می‌توان مبلمان اداری نظیر میز و صندلی اداری، کتابخانه، میز مطالعه، ست‌های اداری و… را در همه نوع طرح و جنس خریداری کرد. بیشتر محصولاتی که در این بورس به فروش می‌رسند تولید داخل کشور هستند و از قیمت مناسبی برخوردارند. علاوه بر تنوع زیاد محصولات، شما می‌توانید طرح دلخواه خود را نیز به برخی فروشگاه‌ها سفارش دهید. همچنین در سال‌های اخیر برخی فروشگاه‌ها تختخواب، تشک و کمد نوزاد نیز می‌فروشند. مقاله خیابان حافظ

ساعت کاری فروشگاه‌های مبلمان اداری حسن‌آباد

فروشگاه‌های مبلمان اداری خیابان حافظ و میدان حسن‌آباد اغلب از ۹ الی ۲۱ باز هستند. همچنین اغلب فروشگاه‌ها در روزهای جمعه و برخی تعطیلات در طول سال فعالیت دارند.

بورس رگال، مانکن و استند بازار حسن‌آباد

رگال یکی از کالاهایی است که می‌توان از بازار حسن‌آباد تهیه کرد. این بورس در انتهای خیابان حافظ بین خیابان ظفر و میدان حسن‌آباد قرار دارد. در این بخش می‌توانید به فروشگاه‌های زیادی در زمینه فروش رگال، مانکن و استند دسترسی داشته باشید. از بورس رگال میدان حسن‌آباد می‌توان هم به صورت عمده و هم جزئی خرید کرد.

ساعت کاری فروشگاه‌های رگال، مانکن و استند بازار حسن‌آباد

فروشگاه‌های بورس رگال، مانکن و استند حسن‌آباد از ۹ تا ۲۰ فعالیت دارند.

حرف آخر

در این مقاله بورس‌های بازار حسن‌آباد را معرفی کردیم. این بازار شامل میدان حسن‌آباد و قسمت‌هایی از خیابان‌های امام‌خمینی، حافظ و وحدت اسلامی می‌شود. قیمت اغلب کالاها در این بازار مناسب است و تنوع اجناس بسیار بالا است؛ از این‌رو خرید از این بازار مقرون به‌صرفه است. برای آشنایی با دیگر بازارها و مراکز تجاری شهر تهران، صفحه مراکز خرید وب‌سایت تهرانیکا را بخوانید.

برچسب‌ها: بازار حسن‌آباد