مردم در حال تردد در بازار باغ سپهسالار مقابل پاساژ‌ اطمینان
رنج قیمت: مناسب

خیابان تاریخی باغ سپهسالار یا صف، یکی از اماکن تاریخی شهر تهران است که علاوه بر جنبه‌های تاریخی، امروزه به عنوان یکی از بورس‌های مشهور کیف و کفش شناخته می‌شود. این راسته در خیابان جمهوری، در محدوده میدان بهارستان و خیابان سعدی قرار دارد. بازار باغ سپهسالار که یکی از قدیمی‌ترین و داغ‌ترین بازارهای تهران محسوب می‌شود، از سال ۱۳۸۵ به صورت پیاده‌راه در آمده است. وقتی وارد این خیابان می‌شوید پیش از هر چیز مجذوب معماری خاص ساختمان‌ها و حال و هوای این خیابان خواهید شد. این مقاله راهنمای خرید از بازار باغ سپهسالار است. در ادامه با تهرانیکا همراه باشید.

مزایای خرید از باغ سپهسالار

  • بورس کیف و کفش با حضور معتبرترین برندهای ایرانی و خارجی
  • خرید با هر بودجه و سلیقه‌ای
  • رستوران‎، سفره‌خانه‌های سنتی و کافه‌های خوب
  • دسترسی بسیار آسان با مترو و وسایل نقلیه عمومی دیگر

چه کالاهایی می‌توانیم از باغ سپهسالار بخریم؟

در خیابان تاریخی باغ سپهسالار هر آنچه از دنیای کیف و کفش بخواهید در مغازه‌ها و پاساژهای این بازار فروخته می‌شود. بیشتر فروشگاه‌های خیابان صف زنانه‌فروش هستند اما در کنار این اجناس، کیف و کفش مردانه و بچگانه نیز فروخته می‌شود. بیشتر اجناس تولید داخل کشور هستند اما در کنار آنها محصولات چینی و برندهای دیگر کشورهای خارجی نیز فروخته می‌شود.

در این خیابان کارگاه‌های تولیدی کیف و کفش هم فعالیت می‌کنند و بسیاری از فروشندگان کیف و کفش در اماکن تجاری دیگر تهران و همچنین شهرهای اطراف، اجناس مغازه خود را از این کارگا‌ه‌ها تهیه می‌کنند. در بخشی از باغ سپهسالار نیز می‌توانید انواع فوم، پارچه چرمی و ملزومات تولید کیف و کفش را تهیه کنید.

قیمت اجناس در بازار باغ سپهسالار

در این بازار برای هر بودجه‌ و سلیقه‌ای کالا پیدا می‌شود؛ از محصولات ارزان تولید ایران و کشورهای آسیای شرقی گرفته تا کالاهای لاکچری برندهای ایرانی و خارجی.

مراکز خرید شاخص کیف و کفش در باغ سپهسالار

خیابان سپهسالار چندین مرکز خرید کیف و کفش دارد. مراکز خریدی نظیر دیبا، اطمینان، الیزه، نگین باغ، سرزمین چرم از جمله‌ی شاخص‌ترین مراکز خرید خیابان سپهسالار هستند که می‌توانید انواع کیف و کفش زنانه را متناسب با هر فصل از فروشگاه‌های آن تهیه کنید.

کوچه جابرزاده سپهسالار، بورس پارچه چرمی و انواع فوم

کوچه جابرزاده در نیمه‌های باغ سپهسالار قرار دارد. از سرتاسر این کوچه که خیابان سپهسالار را به خیابان سعدی پیوند می‌زند شما می‌توانید انواع پارچه چرمی و فوم را تهیه کنید.

شکم‌گردی در باغ سپهسالار

یکی از مزایای خرید و بازارگردی در باغ سپهسالار، وجود چندین کافه‌ و رستوران‌ در این مرکز خرید است. در این محدوده، کافه‌ها و رستوران‌های متعددی از جمله رستوران تیلیت با ترکیب سنت و مدرنیته، کبابخانه سماق با انواع کباب‌های ایرانی، فست‌فود تز برگر با منوی متنوع، کبابکده دورچین با کیفیت مطلوب کباب‌ها، و فست‌فود پردیس ملل با طراحی داخلی جالب فعالیت می‌کنند. طباخی هوس نیز با کله‌پاچه‌های لذیذ و قیمت مناسب، و پیچ‌لقمه با انواع ساندویچ‌ها و الیزه‌کباب با چلوکباب‌های معروف از دیگر گزینه‌های محبوب هستند.

این رستوران‌ها و کافه‌ها هر کدام با ارائه غذاهای متنوع و محیط‌ جذاب، تجربه‌ی خوشایندی را برای خریداران در خیابان باغ سپهسالار فراهم می‌کنند.

حرف آخر

در این مقاله بازار باغ سپهسالار را معرفی کرده و توضیحاتی درباره کالاهای عرضه شده در این بازار، قیمت این اجناس و شکم‌گردی در این بازار ارائه کردیم. برای آشنایی با دیگر بورس‌ها و بازارهای شهر تهران، صفحه مراکز خرید وب‌سایت تهرانیکا را بخوانید.

برچسب‌ها: بازار باغ سپهسالار