مردم درحال عبور و مرور در کوچه مسجدجامع بازار
رنج قیمت: مناسب

کوچه مسجدجامع بازار یکی از فرعی‌های بازار مسجدجامع تهران است. این کوچه به عنوان مرکز فروش تخصصی لوازم تحریر در بازار بزرگ تهران شناخته می‌شود. سرتاسر کوچه مسجد جامع  را فروشگاه‌ها و واحد‌های صنفی تشکیل می‌دهند که فروشنده طیف وسیعی از لوازم تحریر هستند. انواع مداد و خودکار، لوازم تحریر فانتزی، لوازم مهندسی، ملزومات اداری نظیر ماشین حساب، زونکن، پوشه و… انواع لوازم نقاشی نظیر آبرنگ و رنگ و روغن، انواع کاغذ و دفترچه و… را می‌توانید از فروشگاه‌های لوازم تحریر کوچه مسجدجامع تهیه کنید.

چندین پاساژ مشهور لوازم تحریر در این راسته مهم قرار دارند. پاساژ کاغذ و تحریر، پاساژ مجید، پاساژ طلاچیان، پاساژ فرنو، پاساژ مکرمی، پاساژ ابن الرضا، پاساژ کاشفی، پاساژ زردوز، پاساژ مشترک، پاساژ ضیایی و پاساژ قادری از مهم‌ترین مراکز خریدی هستند که در این بورس مهم فعالیت دارند. برخی از این پاساژها به صورت تخصصی به فروش بخشی از لوازم تحریر اختصاص دارند. مانند پاساژ کاغذ و تحریر که عمدتا فروشنده کاغذ هستند و یا پاساژ مجید که می‌توانید از فروشگاه‌های آن لوازم مهندسی تهیه کنید. برخی فروشگاه‌های به صورت تخصصی تنها لوازم نقاشی می‌فروشند و برخی دیگر هم به صورت تخصصی فروشنده مداد و خودکار هستند.

این بازار در ایام شروع مدارس و دانشگاه‌ها مملو از جمعیت می‌شود. اگر می‌خواهید در زمان خلوت‌تری از فروشگاه‌های کوچه مسجدجامع لوازم تحریر خریداری کنید بهتر است پیش از شهریورماه و یا بعد از مهرماه به آن مراجعه کنید. به طور کلی خرید لوازم تحریر از این بازار مقرون به صرفه است و می‌توانید این کالا را به صورت عمده و جزئی از این مکان تهیه کنید.

برچسب‌ها: بازار، کوچه مسجدجامع بازار