موتورها و چرخ‌های باربری پارک شده کنار حوض میانی کاروانسرای خانات و مردمی که از کنار آنها عبور می‌کنند
رنج قیمت: مناسب

کاروانسرای خانات به عنوان یکی از نمونه‌ کاروانسراهای تاریخی شهر تهران، امروز در دسترس ما قرار دارد. قدمت این کاروانسرا به دوران قاجاریه بازمی‌گردد و از لحاظ تاریخی بسیار جالب توجه است. کاروانسرای خانات به همت صاحبان‌اش چندین سال پیش به شکل نخست خود بازسازی شده است. کاروانسرای خانات امروزه بورس فروش آجیل و خشکبار  است. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا با این کاروانسرای قدیمی و زیبا بیشتر آشنا شوید.

قیمت آجیل و خشکبار در کاروانسرای خانات

قیمت آجیل و خشکبار در کاروانسرای خانات بسیار مناسب است. این کاروانسرا یکی از مراکز مهم پخش آجیل و خشکبار در تهران و ایران است.

در کاروانسرای خانات چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

از حجره‌های کاروانسرای خانات امروزه به عنوان محل فروش خشکبار و آجیل استفاده می‌شود. این کاروانسرا یکی از مهمترین و وسیع‌ترین مراکز پخش اینگونه کالاها در تهران است. بسیاری از فروشگاه‌های سطح شهر محصولات مورد نیاز مغازه‌های خود را از این کاروانسرا می‌خرند. از فروشگاه‌های کاروانسرای خانات هم به صورت عمده و هم جزئی می‌توانید خرید کنید.

سخن آخر

در این مقاله کاروانسرای خانات را به شما معرفی کردیم. کاروانسراها در زندگی امروزه ما جایی ندارند و از بخت خوب ماست که این اثر تاریخی تا به امروز با شکل و شمایل سابق خود باقی مانده است. امروزه کاروانسرای خانات بورس فروش آجیل و خشکبار است. برای آشنایی با مراکز و بورس‌های دیگر تهران، وبسایت تهرانیکا را دنبال کنید.

برچسب‌ها: بازار مولوی، کاروانسرای خانات