پاساژ مرجان منوچهری
رنج قیمت: مناسب

پاساژ مرجان در سه طبقه و بیش از ۱۰۰ فروشگاه بزرگترین مرکز خرید لوازم آرایشی‌بهداشتی و تجهیزات آرایشگاه‌ها در خیابان منوچهری است. پاساژی شناخته شده که در آن می‌توان همه نوع لوازم آرایشی‌بهداشتی نظیر لوازم آرایش و بهداشت مو و مژه، لوازم آرایش ناخن، پمادهای بی‌حسی، لوازم بهداشتی برای پوست، لوازم تتو و… را تهیه کرد. پاساژ مرجان یکی از مراکز معتبر فروش برند خارجی در محدوده بازار تهران است و عمده شهرت این پاساژ به همین دلیل است. 

همچنین شما می‌توانید تجهیزات آرایشگاهی را نیز از برخی فروشگاه‌های پاساژ مرجان تهیه کنید. انواع لوازم و دستگاه‌های تتو، نور، صندلی، آینه، دستگاه اتوی مو، سشوار و… را می‌توانید از این مرکز خرید خریداری کنید. در طبقه زیر همکف پاساژ مرجان نیز می‌توانید برخی از این وسایل را تعمیر کنید.

دسترسی به پاساژ مرجان

یکی از مشکلات و معایب خرید از پاساژ مرجان دسترسی آن با خودروی شخصی است. در اطراف این پاساژ جای پارک به سختی پیدا می‌شود و اغلب پارکینگ‌های اطراف آن معمولا ظرفیتشان تکمیل می‌شود. بهتر است برای دسترسی به پاساژ مرجان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

کافه ایوان پاساژ مرجان

پاساژ مرجان بر روی پشت بام خود یک کافه جذاب به نام کافه ایوان دارد. برای صرف انواع غذاهای فست‌فودی، انواع سالاد و نوشیدنی گرم و سرد می‌توانید به کافه ایوان بروید. کافه ایوان از طریق آسانسور پاساژ مرجان و هم از طریق خیابان لاله‌زار در دسترس شماست. مقاله کافه ایوان

برچسب‌ها: بازار خیابان منوچهری، پاساژ مرجان منوچهری، کافه ایوان