مردم در کنار درب ورودی پاساژ روحی مولوی
رنج قیمت: ارزان

پاساژ روحی مولوی مشهورترین و بزرگترین مرکز خرید پارچه و پرده در بازار مولوی است؛ بازار مولوی یکی از مراکز فروش ارزان پارچه و پرده در تهران است. از خیابان صاحب‌جمع که وارد خیابان اردستانی می‌شوید بعد از کوچه آتش‌نشانی بازار پرده و پارچه آغاز می‌شود. بخش وسیعی از این خیابان مملو از فروشگاه‌هایی است که انواع و اقسام پارچه و پرده را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف می‌فروشند. در ادامه به معرفی پاساژ مولوی می‌پردازیم.

ساعت کار پاساژ مولوی

فروشگاه‌های پاساژ مولوی از ساعت ۹ تا ۲۱ فعالیت دارند. همچنین در روزهای جمعه نیز پاساژ از ساعت ۱۰ الی ۲۱ باز است. روزهای جمعه یکی از روزهای شلوغ هفته برای مراجعه به این پاساژ است.

راهنمای طبقات پاساژ مولوی

پاساژ مولوی، پاساژی چند طبقه است؛ فروشگاه‌ها در طبقات مختلف چندان دسته‌بندی شده نیستند. بیشتر مغازه‌های پاساژ در اختیار پارچه و پرده‌فروشان است که در تمامی طبقات حضور دارند. حوله، پتو، ملحفه و پارچه مبلی نیز ازجمله کالاهایی است که در پاساژ مولوی پیدا می‌کنید. برخی فروشگاه‌ها که تعدادشان چندان زیاد نیست در بیرون پاساژ و در طبقه همکف روکش‌های پلاستیکی کمد یا کابینت و ظروف و لوازم آشپزخانه می‌فروشند.

علاوه بر خرید، برای دوخت و دوز پارچه و پرده هم می‌توانید با فروشندگان به توافق برسید. اغلب فروشگاه‌ها علاوه بر فروش پارچه و پرده، کار دوخت و دوز هم انجام می‌دهند. همچنین فروشگاه‌هایی نیز برای فروش چوپ‌پرده و ملزومات پرده فعال هستند.

بیشتر محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش می‌رسند تولیدات داخلی هستند. قیمت مناسب، تنوع طرح و رنگ از مزیت‌های پاساژ مولوی است.

قیمت پارچه و پرده در پاساژ مولوی

خرید از پاساژ پرده و پارچه مولوی را به کسانی پیشنهاد می‌کنم که قیمت برایشان مهم است. اگر قصد خرید این نوع کالاها را دارید می‌توانید مطمئن باشید که با هر بودجه‌ای خرید خود را از این پاساژ انجام می‌دهید و دست خالی به خانه بازنمی‌گردید. قیمت‌ها در پاساژ مولوی بسیار متفاوت هستند و با صرف زمان بیشتر ممکن است بتوانید کالای مورد نظر خود را ارزان‌تر بخرید.

حرف آخر

برای خرید پارچه و پرده، بازار مولوی و پاساژ مولوی واقع در خیابان اردستانی یکی از بهترین گزینه‌هاست. خصوصا برای کسانی که می‌خواهند این کالاها را با قیمت مناسب‌تر از فروشگاه‌های سطح شهر تهیه کنند. ما در این مقاله به بررسی پاساژ مولوی، بزرگترین مرکز تجاری خرید پارچه و پرده در بازار مولوی پرداختیم.

برچسب‌ها: بازار مولوی، پاساژ روحی مولوی