ماشین‌های پارک شده در کناره میدان شوش
رنج قیمت: مناسب

شوش سیتی‌سنتر یا مرکز خرید جهیزیه ایران بزرگترین پاساژ لوازم آشپزخانه در بازار لوازم خانگی شوش است. ۵ طبقه تجاری و ظرفیت ۲۵۰۰ خودرویی پارکینگ، پاساژ سیتی‌سنتر را یکی از بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در تهران کرده است. در این مقاله پاساژ شوش سیتی‌سنتر را معرفی می‌کنیم. در ادامه مقاله همراه تهرانیکا باشید.

در شوش سیتی‌سنتر چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

در بازار جهیزیه ایران هرگونه کالایی مربوط به آشپزخانه را می‌توانید تهیه کنید؛ انواع لوازم برقی در برندهای ایرانی و خارجی نظیر ال‌جی، بوش، جی‌پلاس، سامسونگ و…، و انواع ظروف کریستال و ظروف چینی ایرانی و خارجی. همچنین در برخی از فروشگاه‌های این پاساژ نیز انواع لوستر، لوازم دکوری منزل، سیستم‌های صوتی و تصویری، تشک، تخت خواب و… فروخته می‌شود. شوش سیتی‌سنتر یکی از مراکز متنوع بازار شوش است که تقریبا تمام نیاز شما را برای خرید لوازم خانه و آشپزخانه برطرف می‌کند.

کیفیت کالاهای شوش سیتی‌سنتر

در شوش سیتی‌سنتر همه‌جور جنسی با کیفیت‌های متفاوت فروخته می‌شود. جنس ایرانی بیشترین کالایی است که در شوش سیتی‌سنتر عرضه می‌شود؛ در این مرکز خرید در کنار کالاهای ایرانی لوازم خانگی کره‌ای، چینی، ژاپنی و آلمانی، و ظروف ایرانی، ترک، فرانسه، چک و ایتالیایی نیز فروخته می‌شود. اجناسی که در شوش سیتی‌سنتر عرضه می‌شود معمولا باکیفیت هستند.

قیمت اجناس در شوش سیتی‌سنتر

بازار شوش به صورت کلی یکی از بازارهای با قیمت مناسب برای خرید لوازم خانگی است. فروشگاه‌های شوش سیتی‌سنتر نیز اجناس را با قیمت مناسب می‌فروشند. برخی از فروشگاه‌ها فروش قسطی هم دارند.

امکانات شوش سینی سنتر

شوش سیتی‌سنتر دارای امکانات خوبی است که خرید را برای شما آسان‌تر می‌کند. پارکینگ با ظرفیت بالا، آسانسور، پله‌برقی، نمازخانه، اتاق بازی کودک و فودکورت از جمله امکانات شوش سیتی‌سنتر است.

فودکورت شوش سیتی‌سنتر

فودکورت شوش سیتی‌سنتر در طبقه منفی یک قرار دارد. انواع غذا شامل غذاهای فست‌فودی مانند پیتزا، پاستا، ساندویچ، انواع غذاهای سنتی و انواع نوشیدنی‌ها، دسر و میان‌وعده در کافه و رستوران‌های فودکورت شوش سیتی‌سنتر سرو می‌شود.

حرف آخر

بازار شوش بزرگترین بازار فروش لوازم آشپزخانه در تهران است که روزانه خریداران بسیار زیادی به آن مراجعه می‌کنند. پاساژ شوش سیتی‌سنتر یا مرکز جهیزیه ایران بزرگترین پاساژ لوازم خانگی بازار شوش است. در این مقاله ما این پاساژ بزرگ را معرفی کردیم. برای آشنایی با دیگر مراکز خرید بازار شوش مقاله مراکز خرید بازار شوش و برای آشنایی با دیگر مراکز خرید تهران صفحه مراکز خرید وبسایت تهرانیکا را بخوانید.

برچسب‌ها: بازار لوازم خانگی شوش، شوش سیتی‌سنتر