چند مغازه‌دار در خیابان باب‌همایون جلوی مغازه‌ها یا پیاده‌رو ایستاده‌اند
رنج قیمت: مناسب

خیابان باب‌همایون یکی از معابر تاریخی شهر تهران است که در جنوب میدان توپخانه قرار دارد و یکی از قدیمی‌ترین بورس‌های پایتخت است. این خیابان دقیقا در کنار متروی ایستگاه میدان امام‌خمینی (توپخانه) قرار دارد. جایی که مملو از فروشگاه‌های کت و شلوار مردانه و تجهیزات عکاسی است. سابقه برخی فروشگاه‌های تجهیزات عکاسی و کت و شلوار به بیش از نیم‌قرن می‌رسد.

خیابان باب‌همایون یکی از بورس‌های تهران است که روزهای جمعه نیز باز است. همچنین استریت‌فود این خیابان نیز یکی از نکات مثبت این خیابان است که می‌توانید قبل و یا بعد از خرید و گشت و گذار به آن مراجعه کنید. برای آشنایی بیشتر با این راسته در ادامه با تهرانیکا همراه باشید.

از خیابان باب‌همایون چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

انواع پوشاک رسمی مردانه نظیر کت و شلوار، پیراهن، کیف جیبی، کفش و کمربند برای همه سنین، و همچنین لوازم و تجهیزات عکاسی در این خیابان فروخته می‌شود. کار تعمیرات دوربین و فروش لوازم دست دوم عکاسی نیز در این بورس انجام می‌شود. پاساژهای ۱۱۰، ایران‌پگاه، صفا و همایون از مشهورترین مراکز خرید این خیابان هستند.

ساعت کاری فروشگاه‌های خیابان باب‌همایون

معمولا فروشگاه‌های خیابان باب‌همایون از ۹ صبح کار خود را آغاز می‌کنند. اکثر فروشگاه‌ها تا ساعت ۲۰ باز هستند اما برخی فروشگاه‌ها تا ساعت ۲۲ هم فعالیت دارند؛ خصوصا شبهای عید که بازار فروش کت و شلوار داغ است. فروشگاه‌های عکاسی تا حدود ساعت ۱۸ تا ۱۹ فعالیت دارند و معمولا روزهای جمعه اغلب تعطیل هستند.

قیمت کت و شلوار در بورس باب‌همایون

بورس کت و شلوار مردانه خیابان باب‌همایون یکی از بورس‌های با قیمت مناسب در تهران است. کالاهایی که در این خیابان عرضه می‌شوند اغلب تولید داخلی هستند و از قیمت خوبی برخوردارند. همچنین در برخی فروشگاه‌ها می‌توانید کت و شلوار دوخت ترک را هم خریداری کنید.

قیمت تجهیزات عکاسی در بورس باب همایون

قیمت تجهیزات عکاسی در خیابان باب‌همایون چندان تفاوتی با سایر جاهای تهران ندارد. مزیت خرید از بورس این خیابان، اعتبار فروشگاه‌ها و همچنین خدماتی نظیر تعمیر و فروش اجناس دست دوم عکاسی است.

حرف آخر

در این مقاله بورس تجهیزات عکاسی و کت و شلوار مردانه در خیابان باب‌همایون را به شما معرفی کردیم. خیابان باب‌همایون یکی از خاطره‌انگیز‌ترین و قدیمی‌ترین خیابان‌ها و بورس‌های خرید در تهران است. برای آشنایی با بورس‌ها و مراکز خرید تهران، وبسایت تهرانیکا را دنبال کنید.

برچسب‌ها: باب همایون