مردی از جلوی یک مغازه پوشاک بچگانه در کوچه مهدوی بازار گذر می‌کند
رنج قیمت: ارزان

کوچه باغ ایلچی از قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین گذرهای بازار تهران است. این گذر بورس اصلی لباس بچگانه در بازار تهران است. همچنین در نزدیکی بازار عباس‌آباد فروشندگان جوراب و لباس زیر نیز فعالیت دارند.

چندین فروشگاه و مرکز خرید نظیر پاساژهای المهدی در زمینه فروش لباس کودک به صورت عمده در این گذر فعالیت دارند. شاید به ندرت فروشگاه‌هایی پیدا کنید که تک‌فروشی داشته باشند. لباس‌های این بورس عموما تولید داخل کشور هستند؛ به همین دلیل، بازار گذر باغ ایلچی یا کوچه مهدوی (نام امروزی) از بورس‌های ارزان لباس بچگانه محسوب می‌شود. کوچه مهدوی از بازار عباس‌آباد آغاز شده تا گذر لوطی‌صالح و کوچه ارامنه امتداد می‌یابد.

مراکز خرید کوچه مهدوی بازار

در ادامه برخی از پاساژهای گذر باغ ایلچی را معرفی می‌کنیم.

پاساژهای المهدی

پاساژهای المهدی ۱ و ۲ و ۳ شناخته شده‌ترین مراکز خرید لباس بچگانه در بازار تهران هستند. از فروشگاه‌های پاساژهای المهدی می‌توانید انواع ست لباس کودک را با قیمت مناسب تهیه کنید. اگر مغازه‌دار هستید برای خرید عمده پوشاک کودک حتما سری به این پاساژها در گذر باغ ایلچی بزنید.

پاساژ گلستان

پاساژ گلستان یکی دیگر از مراکز خرید لباس کودک در گذر باغ ایلچی است. این پاساژ هم محل تولید و عرضه پوشاک بچگانه در بازار تهران است.

پاساژ موج

مجتمع تجاری موج هم یکی از مراکز فروش لباس کودک در بازار تهران است. از فروشگاه‌های این پاساژ هم می‌توانید انواع ست لباس بچگانه را با قیمت مناسب بخرید.

پاساژ مروارید

پاساژ مروارید یکی از مراکز خرید بازار تهران است. این پاساژ بورس فروش انواع لباس بچگانه است. انواع ست پوشاک بچگانه را می‌توانید از فروشگاه‌های پاساژ مروارید به صورت عمده بخرید.

حرف آخر

در این مقاله کوچه مهدوی یا گذر باغ ایلچی را به شما معرفی کردیم. این بازار بورس مهم فروش لباس کودک به صورت عمده است. برای دسترسی به بازارها و مراکز خرید تهران وبسایت تهرانیکا را دنبال کنید.

برچسب‌ها: بازار، گذر باغ ایلچی