رستوران اسپیو درکه
رنج قیمت: گران

رستوران اسپیو درکه یکی از بهترین رستوران‌‌‌‌های فضای باز تهران است. این رستوران در منطقه ۱ و در میدان درکه قرار دارد. رستورانی که به خاطر محیط دنج و آرامش‌بخش و غذای باکیفیتیش مشهور شده‌است. این رستوران یک رستوران سنتی تمام عیار است که فقط غذاهای ایرانی به شما تحویل می‌‌دهد. کباب لقمه گوسفندی، ششلیک، چنجه کباب و سبزی پلو با ماهی سفید، معروف‌‌ترین غذاهای این رستوران سنتی هستند و البته در انواع دیگر غذاها نیز وضعیت خوبی دارد. این رستوران مدت‌‌ها است که با حفظ کیفیت مشتریان وفادار خودش را جمع کرده است و این مشتریان هوادار هم، مدام در حال تبلیغ این رستوران هستند.

کباب‌‌های گوسفندی رستوران اسپیو درکه

با اینکه هرچه در منوی این کافه می‌‌بینید؛ می‌‌تواند دلچسب و خوشمزه باشد. ما جوجه کباب‌‌های این مجموعه را معمولی فرض می‌‌کنیم و پیشنهاد می‌‌کنیم اگر به این رستوران می‌‌روید؛ کباب‌های گوسفندی را در اولویت بگذارید.

از منظر فضاسازی شما در کنار آب‌‌نماها هستید و آلاچیق‌‌های متنوع چوبی از یکدیگر جدا شده‌‌اند. بسته بودن فضاها کمک می‌کند که شما و مهمانان‌‌تان در این فضا راحت باشید و همزمان خدماتی که مایلید را هم بگیرید. البته فضاهای غیر مجزا هم در این رستوران فراوان موجود است. وجود حوض‌‌های آب جذاب و آب‌‌نماهای دلربا، رستوران اسپیو درکه را جذاب‌‌تر هم می‌‌کند. این رستوران نیز در دنیای رستوران‌‌ های درکه حرف‌‌های فراوانی برای گفتن دارد و نسبت به رقبایش سهم بیشتری از جذب مشتری را داشته و دارد.

رفتن به رستوران اسپیو درکه، به عنوان یکی از بهترین‌‌ رستوران‌های تهران با فضای باز را به شما پیشنهاد می‌‌کنیم.

برچسب‌ها: درکه، رستوران اسپیو درکه