مردی پشت ویترین مغازه خود در بازار بین‌الحرمین نشسته است

بورس لوازم تحریر یکی از بورس‌های بازار تهران است؛ این بازار بزرگترین مرکز خرید لوازم تحریر در تهران است. با شروع فصل مدارس و دانشگاه‌ بسیاری از مردم برای تهیه لوازم تحریر مورد نیاز خود به بازار تهران می‌روند. علارغم گستردگی پایتخت و وجود مراکز زیاد فروش لوازم تحریر در سطح شهر نظیر شهرکتاب‌ها، باز هم بسیاری از مردم، بازار تهران را برای خرید این کالا ترجیح می‌دهند. خرید عمده و قیمت ارزان‌تر را می‌توانیم مهم‌ترین عامل محبوبت خرید از بازار تهران بدانیم. در این مقاله تهرانیکا قصد داریم مراکز خرید لوازم تحریر ارزان در بازار تهران را همراه با آدرس و نحوه دسترسی به آنها به شما معرفی کنیم.

برای دسترسی به آدرس، نقشه و اطلاعات دیگر راسته‌ها و پاساژهای معرفی شده در مقاله،‌ می‌توانید بر روی لینک مقاله مورد نظر کلیک کنید.

راسته‌های اصلی فروش لوازم تحریر در بازار تهران

بازار بین‌الحرمین

بازار بین‌الحرمین یکی از راسته‌های فروش لوازم تحریر در بازار بزرگ تهران است. شما با مراجعه به این راسته مهم بازار می‌توانید انواع لوازم تحریر را با قیمت مناسب تهیه کنید؛ از انواع خودکار و مداد گرفته تا ماشین حساب، کاغذ و انواع لوازم و ابزار نقاشی را می‌توانید در بازار بین‌الحرمین جستجو کنید. با شروع سال تحصیلی جدید این بخش از بازار تهران جای سوزن انداختن نیست. لوازم تحریرفرشان در ابتدای بازار بین‌الحرمین از سمت بازار سلطانی قرار دارند. برای دسترسی به بازار بین‌الحرمین می‌توانید در ایستگاه متروی ۱۵ خرداد پیاده شوید و به سمت چهارراه سیروس بروید و از طریق پله مسجد و جلوخان شمالی مسجد وارد بازار بین‌الحرمین بشوید.

کوچه مسجدجامع

کوچه مسجدجامع راسته دیگر فروش لوازم تحریر در بازار تهران است. کوچه مسجدجامع در امتداد بازار بین‌الحرمین بعد از بازار مسجدجامع قرار دارد. از خیابان ۱۵ خرداد که وارد پله نوروزخان شوید و این پله‌های را در دل بازار تهران ادامه دهید به بازار مسجدجامع می‌رسید و سپس می‌توانید به این کوچه برسید. سرتاسر این کوچه بورس فروش لوازم تحریر است؛ به مانند بازار بین‌الحرمین شما می‌توانید انواع خودکار و مداد، ماشین حساب، کاغذ و… را از کوچه مسجدجامع تهیه کنید.

مردم در حال عبور و خرید در پاساژ تحریر کوچه مسجدجامع
پاساژ تحریر
مغازه کوچک لوازم تحریری در بازار بین الحرمین

پاساژها و سراهای لوازم تحریر فروش بازار تهران

بعد از معرفی دو راسته اصلی مراکز خرید لوازم تحریر ارزان در بازار تهران، در ادامه به معرفی پاساژهای فعال صنف لوازم تحریر در بازار تهران می‌پردازیم.

پاساژ کاشفی

پاساژ کاشفی یکی از مراکز خرید لوازم تحریر ارزان در بازار تهران است. این پاساژ در اواسط کوچه مسجدجامع قرار دارد. از پاساژ کاشفی می‌توانید همه نوع لوازم تحریر را تهیه کنید. فروشگاه‌های این پاساژ فروشنده طیف وسیعی از لوازم تحریر هستند؛ مداد، خودکار، دفتر، انواع مداد رنگی و… کالاهایی هستند که می‌توانید از پاساژ کاشفی تهیه کنید.

پاساژ زردوز

پاساژ زردوز یکی دیگر از مراکز خرید لوازم تحریر ارزان در بازار تهران است که در کوچه مسجدجامع قرار دارد. از فروشگاه‌های این مرکز تجاری می‌توانید انواع لوازم تحریر را در طرح‌های متنوع تهیه کنید. علاوه بر لوازم تحریر انواع ملزومات اداری نیز در فروشگاه‌های این مرکز خرید به فروش می‌رسد. پاساژ زردوز اواسط کوچه مسجدجامع قرار دارد.

پاساژ جواهریان

پاساژ جواهریان یکی از مراکز فروش لوازم تحریر، نوشت افزار و ملزومات اداری و بایگانی است. یکی از پاساژهای مشهور در زمینه فروش این کالاها که می‌توانید به صورت عمده و جزئی از فروشگاه‌های آن خرید کنید. پاساژ جواهریان در اوایل بازار بین‌الحرمین از بازار سلطانی قرار دارد.

پاساژ  کاغذ و تحریر

پاساژ  کاغذ و تحریر یکی دیگر از مراکز فروش لوازم تحریر در بازار بزرگ تهران است. این پاساژ در ابتدای کوچه مسجدجامع از سمت بازار آهنگران قرار دارد. در پاساژ کاغذ و تحریر می‌توانید لوازم تحریر مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.

پاساژ ابن‌الرضا

پاساژ ابن‌الرضا یکی از مراکز خرید لوازم تحریر ارزان در بازار تهران واقع در اوایل کوچه مسجدجامع از سمت بازار آهنگران است. شما از پاساژ ابن‌الرضا می‌توانید انواع نوشت افزار و لوازم تحریر و همچنین لوازم و ملزومات اداری را تهیه کنید.

پاساژ مجید

پاساژ مجید یکی از مراکز خرید لوازم تحریر در بازار بزرگ تهران است. در این پاساژ می‌توانید همه نوع لوازم تحریر را با قیمت مناسب و به صورت عمده و جزئی خریداری کنید. پاساژ مجید در اویل بازار بین‌الحرمین از سمت بازار سلطانی قرار دارد.

سرای بانک

سرای بانک در اویل بازار بین‌الحرمین از سمت بازار سلطانی قرار دارد. این سرا نیز یکی از مراکز فروش انواع لوازم تحریر در بازار بزرگ تهران است. مداد، خودکار، کاغذ، انواع دفترچه و… را می‌توانید از فروشگاه‌های سرای بانک با قیمت مناسب تهیه کنید.

مردم در حال عبور و خرید در بازار بین الحرمین
مردم در حال عبور و خرید در بازار بین الحرمین

پاساژ مشترک

پاساژ مشترک واقع در اویل کوچه مسجدجامع از سمت بازار آهنگران می‌توانید یکی از مقاصد شما برای خرید لوازم تحریر در بازار تهران باشد. در پاساژ مشترک نیز انواع لوازم تحریر در تنوع‌ و طرح‌های زیادی عرضه می‌شوند.

پاساژ ضیایی

برای تهیه نوشت افزار از بازار تهران دست شما بسیار باز است به این دلیل که مراکز خرید زیادی در بازار وجود دارند که به فروش نوشت افزار اختصاص دارند؛ پاساژ ضیایی یکی از این مراکز است که برای تهیه انواع لوازم تحریر با قیمت مناسب می‌توانید به فروشگاه‌های آن مراجعه کنید. پاساژ ضیایی در اواسط کوچه مسجدجامع قرار دارد.

پاساژ میرنوری

پاساژ میرنوری از دیگر مراکز خرید بازار است که می‌توانید انواع لوازم تحریر را از فروشگاه‌های آن تهیه کنید. پاساژ میرنوری در کوچه شیخ‌علی بازار آهنگران قرار دارد. از لوازم هنری تا انواع لوازم تحریر و ملزومات اداری را می‌توانید با قیمت مناسب از فروشگاه‌های این پاساژ تهیه کنید.

پاساژ طلاچیان

پاساژ طلاچیان یکی از قدیمی‌ترین مراکز فروش لوازم تحریر در بازار بزرگ تهران است. این پاساژ در اوایل کوچه مسجدجامع از سمت بازار نوروزخان قرار دارد. شما می‌توانید انواع لوازم تحریر و ملزومات اداری را با قیمت مناسب از فروشگاه‌های پاساژ طلاچیان تهیه کنید.

پاساژ فرنو

پاساژ فرنو یکی دیگر از مراکز شناخته شده فروش لوازم تحریر در بازار تهران است که در اواسط کوچه مسجدجامع قرار دارد. از این پاساژ می‌توانید با قیمت مناسب کالای مورد نظر خود را تهیه کنید.

پاساژ مکرمی

پاساژ مکرمی یکی از دیگر مراکز فروش لوازم تحریر در کوچه مسجدجامع است. اگر برای خرید لوازم تحریر به بازار تهران آمده‌اید، پاساژ مکرمی یکی از مراکز خریدی است که می‌توانید انواع لوازم تحریر را با قیمت مناسب تهیه کنید.

تصویر تابلو و سردر ورودی پاساژ طلاچیان بازار تهران
پاساژ طلاچیان
مردم در حال عبور و خرید در بازار بین الحرمین
بازار بین‌الحرمین

پاساژ تحریر

پاساژ تحریر یکی از مراکز خرید شناخته‌شده لوازم تحریر در بازار تهران است. این پاساژ در اواسط کوچه مسجدجامع قرار دارد. انواع دفتر، کاغذ و انواع نوشت‌افزار را می‌توانید در پاساژ تحریر تهیه کنید.

پاساژ جامع

پاساژ جامع یکی دیگر از مراکز خرید در ابتدای کوچه مسجدجامع از سمت بازار آهنگران است که می‌توانید انواع لوازم تحریر را با قیمت مناسب از فروشگاه‌های آن بخرید.

پاساژ قادری

پاساژ قادری واقع در اواسط کوچه مسجدجامع یکی دیگر از مراکز عمده و جزئی فروشی لوازم تحریر در بازار تهران است که می‌تواند مقصد شما برای خرید این نوع کالا باشد.

پاساژ قادری جدید

پاساژ قادری جدید یکی دیگر از مراکز فروش لوازم تحریر در بازار تهران است که در کوچه مسجدجامع قرار دارد.

پاساژ منصور

پاساژ منصور یکی دیگر از مراکز فروش بازار تهران در زمینه لوازم تحریر است. این پاساژ در اواسط کوچه مسجدجامع قرار دارد.

پاساژ ولیعصر

پاساژ ولیعصر در کوچه مسجدجامع قرار دارد. انواع لوازم تحریر، ملزومات اداری و انواع کاغذ را می‌توانید از پاساژ ولیعصر بازار بخرید. 

پاساژ ترقی

پاساژ ترقی واقع در اواسط کوچه مسجدجامع یکی دیگر از مراکز خرید لوازم تحریر ارزان در بازار تهران است که می‌توانید برای تهیه لوازم تحریر با قیمت مناسب به فروشگاه‌های آن مراجعه کنید. 

پاساژ قائم

پاساژ قائم یکی دیگر از مراکز خرید ابتدای کوچه مسجدجامع از سمت بازار آهنگران است که می‌توانید انواع لوازم تحریر را از فروشگاه‌های آن تهیه کنید.

پاساژ مصباحی

در پاساژ مصباحی کوچه مسجدجامع انواع لوازم تحریر و ملزومات اداری عرضه می‌شود.

پاساژ جلالیان

پاساژ جلالیان یکی دیگر از مراکز خرید کوچه مسجدجامع بازار تهران است. که می‌توانید انواع لوازم تحریر را از آن خریداری کنید.

پاساژ صفا

پاساژ صفا واقع در بازار مسجدجامع یکی از مراکز خرید لوازم تحریر بازار تهران است که اصناف آن در زمینه فروش انواع لوازم تحریر، بازی‌های فکری، جوایز مدارس و… فعالیت می‌کنند.

پاساژ طالب

پاساژ طالب یکی دیگر از مراکز خرید لوازم تحریر ارزان در بازار تهران است. این پاساژ در بازار آهنگران، کوچه حاج‌خلیل واقع شده است. انواع و اقسام خودکار، مداد، دفترچه، روان نویس، لوازم اداری و هنری و دیگر کالاهای مورد نیاز خود را می‌توانید با قیمت مناسب از پاساژ طالب تهیه کنید.

سخن آخر

با شروع شهریور و مهرماه و آغاز فصل مدارس و دانشگاه‌‌‌ها، بازار تهران مملو از کسانی می‌شود که برای خرید لوازم تحریر ارزان به این مکان آمده‌اند. بازار بین‌الحرمین و کوچه مسجدجامع تهران مهم‌ترین راسته‌های فروش لوازم تحریر در تهران هستند که از پاساژها، سراها و مراکز خرید متعددی تشکیل شده‌اند. ما در این مقاله به معرفی مراکز خرید لوازم تحریر ارزان در بازار تهران پرداختیم.  

برچسب‌ها: بازار، بازار بین‌الحرمین، بورس لوازم تحریر، کوچه مسجدجامع بازار

دیدگاهتان را بنویسید