ماشین کوبنده شهربازی برج میلاد
ورودی پولی رنج قیمت: مناسب

برج میلاد تهران یکی از نمادهای شهر تهران است. این برج یکی از مقاصد گردشگری جذاب تهران است که مشتاقان زیادی دارد. شهربازی برج میلاد که استارلند نام دارد در ضلع غربی محوطه برج میلاد قرار دارد. در این مقاله شهربازی استارلند برج میلاد را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی وسایل بازی شهربازی استارلند برج میلاد

استارلند نام شهربازی روباز برج میلاد است. این شهربازی یکی از جدیدترین شهربازی‌های تهران است که در آن امکانات مختلفی وجود دارد؛ شما در شهربازی استارلند برای هر سنی وسیله‌ و سرگرمی می‌بینید. ماشین برقی، چرخ‌وفلک، مری گراند ماداگاسکار، فریزبی، ترن هوایی و تاب‌اسکای، بازی‌های گیم و کامپیوتری و… مجموعه‌ای مفرح را در برج میلاد ساخته‌اند که در تمامی ایام هفته می‌توانید به آن مراجعه کنید. در ادامه وسایل بازی شهربازی استارلند برج میلاد را به شما معرفی می‌کنیم.

چرخ و فلک

یکی از امکانات تفریحی برج میلاد چرخ‌و‌فلک مجموعه استارلند است که از واگن‌های رنگارنگ تشکیل شده و نمای آن در شب بسیار تماشایی است. این چرخ و فلک مناسب خانواده‌ها و همه سنین است.

اسکای فلایر

اسکای فلایر تاپ پرنده‌ای است که به افراد ۱۲ سال به بالا اختصاص دارد. بعد از سوار شدن بر روی صندلی اسکای فلایر و بستن کمربند ایمنی این تاپ پرنده در ارتفاع بالا، به دور ستون که در وسط قرار دارد می‌چرخد.

ماشین برقی یا ماشین کوبنده

ماشین برقی از قدیم یکی از سرگرمی‌های محبوب شهربازی‌ها بوده است. وسیله بازی نوستالژیک برای ما که می‌توانید لذت آن را در شهربازی استارلند برج میلاد تجربه کنید.

کشتی پرنده

کشتی پرنده استارلند مناسب برای تفریح خانواده‌هاست تا در کنار هم هیجان را تجربه کنند. این کشتی با ظرفیت ۴۰ نفر به صورت افقی به راست و چپ حرکت می‌کند.

فریزبی

فریزبی یکی از وسایل بازی بسیار پرهیجان شهربازی برج میلاد است که برای افراد بالای ۱۴ سال در نظر گرفته شده است. این وسیله بازی صندلی‌هایی دایره‌ای شکل دارد که بعد از قرارگیری گردشگران بر روی آنها و بستن کمربند ایمنی شروع به حرکت به سمت راست و چپ می‌کند. این وسیله همچنین قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه به دور خودش را هم دارد.

حرف آخر

شهربازی برج میلاد که به نام استارلند یا سرزمین ستاره‌ها نیز نامیده می‌شود یکی از شهربازی‌های جدید تهران است که در این مقاله وسایل و امکانات آن را به شما معرفی کردیم. برای آشنایی با دیگر سرگرمی‌های شهر تهران، صفحه سرگرمی‌های وب‌سایت تهرانیکا را ببینید. همچنین برای آشنایی بیشتر با برج میلاد مقاله راهنمای گردش در برج میلاد را بخوانید.

برچسب‌ها: برج میلاد، سرگرمی کودکان، شهربازی استارلند