پاساژ علاءالدین آرایشی
رنج قیمت: مناسب

پاساژهای علاءالدین در محدوده خیابان جمهوری در محله شیخ‌هادی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین مراکز خرید تهران هستند. ۴ مرکز خرید بزرگ و پرتردد که در این مقاله یکی از آنها یعنی پاساژ علاءالدین آرایشی را به شما معرفی می‌کنیم. 

معرفی پاساژ علاءالدین آرایشی جمهوری

علاءالدین آرایشی یکی از ۴ پاساژ علاءالدین تهران است که همگی توسط رضا علاءالدین در خیابان جمهوری محدوده محله شیخ‌هادی تاسیس شده‌اند. برای شهروندان نام پاساژ علاءالدین یادآور موبایل و تجهیزات آن است اما یکی از شعبه‌های این پاساژ در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی فعالیت دارد.

پاساژ علاء‌الدین آرایشی یک مرکز خرید بزرگ و تخصصی است که بسیاری از نمایندگی‌های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی در آن حضور دارند. بر خلاف ۳ شعبه دیگر پاساژ علاءالدین ظاهر این پاساژ کاملا متفاوت از بقیه است و در نمای ظاهری آن خبری از کامپوزیت‌های قرمز و نقره‌ای نیست. این ساختمان را با رنگ قهوه‌ای و سفید در تقاطع خیابان‌های شهریار و جمهوری می‌توانید پیدا کنید.

خیابان جمهوری محدوده خیابان ولیعصر (سه‌راه جمهوری) یکی از بورس‌های فروش تجهیزات پزشکی در تهران است.

از پاساژ علاءالدین آرایشی چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و آرایشگاهی ایرانی و خارجی، لوازم تتو، عطر و ادکلن، تجهیزات پزشکی و ماساژ از جمله محصولاتی هستند که می‌توانید از فروشگاه‌های پاساژ علاءالدین تهیه کنید. قیمت و تنوع محصولات در این مرکز خرید چشم‌گیر است و دست شما برای خرید و محصول مورد نظرتان کاملا باز است.

امکانات پاساژ علاءالدین آرایشی

علاوه بر فروشگاه‌های معتبر این مرکز خرید یک باشگاه ورزشی و همچنین فودکورت در طبقه هفتم دارد. پارکینگ اختصاصی از دیگر امکانات ویژه پاساژ علاءالدین آرایشی است.

حرف آخر

در این مقاله پاساژ علاءالدین آرایشی را به شما معرفی کردیم. پاساژی بزرگ که به صورت تخصصی به فروش تجهیزات پزشکی و لوازم آرایشی و پزشکی اختصاص دارد. برای آشنایی با ۳ شعبه دیگر پاساژ علاءالدین، می‌توانید مقاله پاساژ‌های علاءالدین ۱، علاءالدین ۲ و علاءالدین ۳ را بخوانید. همچنین برای آشنایی با دیگر مراکز خرید خیابان جمهوری، مقاله راهنمای خرید از خیابان جمهوری را بخوانید. همینطور برای آشنایی با دیگر بازارها و مراکز خرید شهر تهران، صفحه مراکز خرید وب‌سایت تهرانیکا را ببینید.

برچسب‌ها: بازار خیابان جمهوری، پاساژ علاءالدین آرایشی، رضا علاءالدین