بازار موبایل ایران شعبه ۱
رنج قیمت: مناسب

شهر تهران دارای بزرگترین پاساژها و مراکز خرید وسایل الکترونیکی در ایران است. بازار موبایل ایران یکی از این پاساژها است. این پاساژ مرکز خریدی بزرگ برای خرید انواع گوشی موبایل، لوازم صوتی و تصویری، دوربین دیجیتال و سایر لوازم الکترونیکی است. بازار موبایل ایران در خیابان حافظ پایین‌تر از چهارراه حافظ قرار دارد.

زمانی که پاساژ علاءالدین با فروشگاه‌های کوچکش، بزرگترین مرکز فروش موبایل و لوازم جانبی در شهر تهران بود، بازار موبایل ایران توانست با جمع‌کردن نمایندگی‌ برندهای معتبر جهانی، امکان تست قبل از خرید، پارکینگ و رستوران به محبوبیت زیادی برسد. محبوبیتی که با گذشت چند سال و ساخته شدن چندین پاساژ مدرن در نزدیکی بازار موبایل ایران مانند پاساژ چارسو و پاساژ علاءالدین ۳، و چند پاساژ دیگر در گوشه و کنار شهر تهران این روزها کمرنگ شده است.

در این مقاله بازار موبایل ایران شعبه اول را معرفی خواهیم کرد. در ادامه با تهرانیکا همراه باشید.

بازار موبایل ایران در یک نگاه

  • دسترسی به تمامی برندهای موبایل موجود در ایران
  • خرید لوازم صوتی و تصویری و کامپیوتری
  • دسترسی به فروشگاه های معتبر
  • دسترسی به پارکینگ و جای پارک آسان
  • خرید لوازم جانبی موبایل و لوازم صوتی و تصویری
  • دسترسی به مراکز تعمیر موبایل و لوازم صوتی و تصویری

معرفی بازار موبایل ایران ۱

بازار موبایل ایران سه شعبه دارد. همانطورکه پیش‌تر گفتیم، اولین شعبه بازار موبایل ایران در نزدیکی پاساژ علاءالدین و در رقابت با آن ساخته شد؛ شعبه دوم در یافت‌آباد تهران و دیگری در شهر کرمان فعالیت دارند. انواع گوشی موبایل و کالاهای دیجیتال مانند لپ‌تاپ، لوازم صوتی و تصویری، ساعت‌های هوشمند، کنسول بازی، دوربین دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری و… در این پاساژها به فروش می‌رسد.

بازار موبایل ایران ۱ بزرگترین شعبه مجموعه بازار موبایل ایران به شمار می‌رود. این بازار در سال ۱۳۸۸ توسط افتتاح شد. علی انصاری مالک این پاساژ است (همچنین او مالک ایران مال است). این مجموعه شامل پنج طبقه تجاری، خدماتی و رفاهی و ۹ طبقه پارکینگ است. در بخش تجاری آن فروشگاه‌های نمایندگی تلفن همراه و سایر کالاهای الکترونیکی مانند دوربین دیجیتال، کامپیوتر، لپ‌تاپ، لوازم صوتی و تصویری و لوازم جانبی حضور دارند. تنوع در بازار موبایل ‍۱ بالاست و می‌توان ادعا کرد هر محصول الکترونیکی با هر برندی که بخواهید در این بازار پیدا می‌کنید.

بازار موبایل ایران معماری مدرنی دارد و علاوه بر نمایندگی‌ لوازم الکترونیکی دارای پارکینگ، سوپرمارکت، نمازخانه، شهربازی، رستوران و کافی‌شاپ است.

راهنمای طبقات بازار موبایل ۱

طبقه زیر همکف بازار موبایل ایران به فروشگاه‌های لوازم جانبی و تعمیرات موبایل اختصاص دارد. در طبقه همکف این پاساژ فروشگاه‌های تلفن همراه فعالیت می‌کنند. تمامی نمایندگی‌های معتبر و مدرن موبایل در این طبقه فعالیت دارند. طبقه اول شامل نمایندگی‌های معتبر فروش موبایل، تبلت و لوازم جانبی آنهاست و طبقه دوم در اختیار فروشگاه‌های و نمایندگی‌های موبایل و لوازم جانبی موبایل است.

شکم‌گردی در بازار موبایل ایران ۱

در طبقه سوم پاساژ موبایل ایران تعدادی رستوران و کافی‌شاپ‌ فعالیت می‌کنند. همچنین طبقات اداری نیز در این طبقه قرار گرفته‌اند. اگر تمایل دارید در زمان خرید کمی استراحت کنید و نوشیدنی یا غذا میل کنید می‌توانید به طبقه سوم بروید.

رستوران هانی

رستوران هانی یکی از رستوران‌های سنتی تهران است که شعبات مختلفی در تهران دارد. در شعبه بازار موبایل ایران این رستوران می‌توانید انواع چلو خورشت و انواع دیگر غذاهای سنتی ایرانی را سفارش دهید.

رستوران عربی باران

رستوران عربی باران رستوران و کافه‌ای است جمع و جور در بازار موبایل ایران که می‌توانید انواع غذا و نوشیدنی عربی را در محیط آن میل کنید.

حرف آخر

در این نوشته به معرفی بازار موبایل ایران ۱ پرداختیم. بازار بزرگی که انواع محصولات الکترونیکی در آن به فروش می‌رسد و نمایندگی برندهای معتبر در آن حضور دارند. اگر قصد خرید تلفن همراه یا وسایل الکترونیکی دیگری دارید بازار موبایل گزینه مناسبی برای دیدن برندهای مختلف، مقایسه اجناس از نزدیک و خرید است.

برای آشنایی با دیگر مراکز خرید خیابان حافظ مقاله راهنمای خرید از خیابان حافظ و برای آشنایی با مراکز خرید موبایل در نزدیکی بازار موبایل ایران در خیابان جمهوری، مقاله راهنمای خرید از خیابان جمهوری را بخوانید. همچنین برای آشنایی با دیگر مراکز خرید شهر تهران، صفحه مراکز حرید وب‌سایت تهرانیکا را ببینید.

برچسب‌ها: بازار خیابان حافظ، بازار موبایل ایران حافظ