خیابان هلال احمر
رنج قیمت: مناسب

خیابان هلال احمر در محله‌های گمرک و بلورسازی در منطقه‌های ۱۱ و ۱۷ شهرداری تهران قرار دارد. این خیابان از خیابان قزوین آغاز شده و بعد از گذشتن از اتوبان نواب به ضلع شرقی میدان گمرک می‌رسد. این خیابان به سمت میدان گمرک یکطرفه است. این خیابان بورس چند نوع کالای مختلف در بازار گمرک است؛ شناخته شده‌ترین بورس خیابان هلال احمر بورس موتورسیکلت است.

مزایای خرید از خیابان هلال احمر

دسترسی آسان، جای پارک مناسب، تنوع زیاد کالاها و قیمت‌های مناسب از ویژگی‌های خرید از خیابان هلال احمر است.

معرفی بورس‌های خیابان هلال احمر

در ادامه تمامی بورس‌های خیابان هلال احمر را به شما معرفی می‌کنیم.

بورس موتور سیکلت خیابان هلال احمر

خیابان هلال احمر را از سمت میدان گمرک که به سمت اتوبان نواب پیاده طی کنید، تعداد زیادی فروشگاه در دو سوی خیابان می‌بیند که انواع موتوسیکلت را می‌فروشند. این قسمت از بازار گمرک یکی از قدیمی‌ترین مراکز فروش انواع موتورسیکلت در تهران است. برخی فروشگاه‌ها، دوچرخه و ماشین شارژی اسباب‌بازی هم می‌فروشند. بسیاری از نمایندگی‌ها و شرکت‌های مهم فروش و تولید موتور در بازار گمرک فعالیت دارند.

بورس لوازم خانگی خیابان عباسی

خیابان عباسی یکی از خیابان‌های مشهور خیابان هلال احمر است که در نزدیکی اتوبان نواب قرار دارد. خیابان عباسی شمالی بورس لوازم خانگی و لوازم صوت‌تصویری ماشین است. این بورس یکی از بورس‌های نسبتا ارزان تجهیزات صوتی‌تصویری خودرو در تهران است.

بورس لوازم کوهنوردی و کمپینگ

دیگر بورس خیابان هلال احمر، لوازم کوهنوردی و کمپینگ است. این بورس از ابتدای این خیابان از سمت میدان گمرک آغاز می‌شود و تا روبروی پارک رازی ادامه دارد. این بورس هم از مراکزی است که می‌توانید انواع لوازم کوهنوردی و کمپینگ مانند لباس، چادر، کفش و… را با قیمت مناسب بخرید.

بورس مواد غذایی انبار نفت

خیابان انبار نفت در میانه‌های خیابان هلال احمر قرار دارد. این خیابان بورس انواع مواد غذایی است. از مواد پروتئنی گرفته تا انواع تنقلات را می‌توانید با قیمت مناسب از بورس مواد غذایی انبار نفت بخرید. مقاله خیابان انبار نفت

حرف آخر

خیابان هلال احمر یکی از خیابان‌های تجاری مرکزی شهر تهران است. این خیابان را بیشتر به دلیل فروشگاه‌های موتور سیکلت، لوازم کوهنوردی و کمپینگ می‌شناسند. در این مقاله بورس‌های خیابان هلال احمر را به شما معرفی کردیم. این خیابان در بازار گمرک قرار دارد. برای آشنایی با دیگر مراکز خرید بازار گمرک، مقاله راهنمای خرید از بازار گمرک را بخوانید. همچنین برای آشنایی بیشتر با دیگر مراکز خرید و بورس‌های شهر تهران، صفحه مراکز خرید وب‌سایت تهرانیکا را ببینید.

برچسب‌ها: بازار گمرک، خیابان هلال احمر