خیابان قلمستان | جوادیان
رنج قیمت: مناسب

بازار گمرک واقع در منطقه ۱۱ شهرداری از بازارهای پرتردد شهر تهران است. این بازار بورس چندین کالای مختلف است؛ دوچرخه، موتور و لوازم یدکی آنها یکی از اجناسی است که می‌توانید از بازار گمرک بخرید. در بخش شمال شرقی میدان گمرک خیابانی وجود دارد به قلسمتان مشهور است و امروزه خیابان جوادیان نامیده می‌شود.

این خیابان از راسته‌های شناخته‌شده‌ لوازم یدکی دوچرخه و موتور در تهران است. همچنین خیابان قلمستان به دلیل فروشگاه‌ها و مراکز خرید متعدد فروش انواع دوچرخه نیز شناخته می‌شود. هم دوچرخه خارجی از برندهای مشهور در این بورس فروخته می‌شود و هم دوچرخه‌های تولید ایران. قیمت‌کالا در بورس خیابان قلمستان مناسب است. در ادامه مراکز خرید خیابان قلمستان را معرفی می‌کنیم.

پاساژ نگین رازی

پاساژ نگین رازی یکی از مشهورترین مراکز خرید لوازم یدکی دوچرخه در بازار میدان گمرک است. این پاساژ در ابتدای خیابان جوادیان قرار دارد. مقاله پاساژ نگین رازی

پاساژ گلستان

پاساژ گلستان یکی ازمراکز فروش دورخه و لوازم دوچرخه در میدان گمرک است. این پاساژ نیز در ابتدای خیابان قلمستان قرار دارد. انواع دوچرخه خارجی و لوازم یدکی آن را می‌توانید از فروشگاه‌های گلستان بخرید. مقاله پاساژ گلستان

حرف آخر

در این مقاله بازار خیابان قلمستان را معرفی کردیم. برای آشنایی با دیگر بورس‌های بازار گمرک، مقاله راهنمای خرید از بازار گمرک را بخوانید. همچنین برای آشنایی با دیگر مراکز خرید شهر تهران، صفحه مراکز خرید وب‌سایت تهرانیکا را ببینید.

برچسب‌ها: بازار گمرک، خیابان قلمستان