خیابان انبار نفت
رنج قیمت: مناسب

خیابان انبار نفت واقع در منطقه ۱۱ شهرداری از بورس‌های بزرگ فروش مواد غذایی در شهر تهران است. انبار نفت یکی از خیابان‌های محله گمرک است که از جنوب از خیابان بهداری آغاز شده تا خیابان هلال احمر امتداد دارد. چهارراه‌های رباط کریم و زربافیان تقاطع‌های اصلی این خیابان هستند. خیابان انبار نفت یکی از مراکز قدیمی فروش عمده و خرده انواع مواد غذایی و مواد شوینده و بهداشتی در بازار گمرک است.

در خیابان انبار نفت چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

در بازار انبار نفت از مواد پروتئینی مانند سوسیس و کالباس، گوشت، مرغ و تخم مرغ، لبنیات تا انواع نوشیدنی‌ها مانند آبمیوه، دوغ، نوشابه، انواع مواد غذایی صبحانه مانند پنیر و کره، عسل، شکلات، انواع کیک، انواع تنقلات و شیرینی مانند شکلات و پاستیل و…، و همچنین انواع اجناس دیگر مانند چای، قهوه، قند، زعفران، شکر، روغن، انواع مواد غذایی گیاهی و… پیدا می‌شود. چندین میوه‌فروشی هم در خیابان انبار نفت فعالیت دارند. در ابتدای خیابان انبار نفت از ضلع جنوبی آن چندین مغازه ظروف یکبار مصرف فروشی هم پیدا می‌کنید. بورس خیابان انبار نفت یک بازار عمده است؛ معمولا سوپرمارکت‌ها، هتل‌ها، کافه و رستوران‌ها، ادارات و سازمان‌ها خواربار خود را از بازار انبار نفت تهیه می‌کنند. در بخشی از این خیابان که پایین‌تر از چهارراه رباط کریم قرار دارد می‌توانید تعداد زیادی فروشگاه پیدا کنید که خرده‌فروشی می‌کنند.

ساعت کاری فروشگاه‌های خیابان انبار نفت

عمده فروش‌های انبار نفت از ساعت ۹ تا ۱۸ باز هستند. فروشگاه‌های خرده‌فروشی نیز از ساعت ۹ تا ۲۱ فعالیت دارند. همچنین روزهای تعطیل برخی فروشگاه‌ها باز هستند.

مزایای خرید از بازار انبار نفت

قیمت مناسب، دسترسی آسان، تنوع زیاد کالاها و جای پارک مناسب مزیت‌های خرید از بورس مواد شوینده و مواد غذایی انبار نفت است. این خیابان طولانی است و جای پارک فراوان پیدا می‌کنید؛ می‌توانید بالاتر از چهارراه رباط کریم خودروی خود را پارک کنید. برخی فروشگاه فروش آنلاین هم دارند.

حرف آخر

در این مقاله بازار خیابان انبار نفت را معرفی کردیم. برای آشنایی با دیگر بورس‌های بازار گمرک، مقاله راهنمای خرید از بازار گمرک را بخوانید. همچنین برای آشنایی با دیگر مراکز خرید شهر تهران، صفحه مراکز خرید وب‌سایت تهرانیکا را ببینید.

برچسب‌ها: بازار گمرک، خیابان انبار نفت