حوض جلوی درب ورودی مرکز خرید مدرن الهیه
رنج قیمت: خیلی گران

مرکز خرید مدرن الهیه، یکی از مراکز خرید چند منظوره و لوکس تهران به شمار می‌رود. معماری زیبای اروپایی و مدرن این مرکز خرید، گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب کرده‌است. با توجه به اینکه برندهای بین‌المللی در این مرکز گردآوری شده‌اند؛ می‌توان گفت قیمت‌های بسیار بالایی دارد و پاساژی لوکس برای قشر مرفه جامعه است. این مجموعه طی ۸ سالی که از فعالیتش می‌گذرد؛ توانسته است مشتریان همیشگی خود را پیدا کند و به پاتوق ثروتمندان تبدیل شود. اگر می‌خواهید گردش و خریدی رویایی را تجربه کنید؛ به مرکز خرید مدرن الهیه سر بزنید. اگر می‌خواهید با این مجتمع تجاری لوکس بیشتر آشنا شوید با تهرانیکا همراه باشید.

چرا باید به مرکز خرید مدرن الهیه برویم؟ مرکز خرید مدرن الهیه در یک نگاه

  • مدرن الهیه از لوکس‌ترین مجتمع‌های خرید تهران است.
  • دسترسی به این مرکز خرید راحت و آسان است.
  • اجناس فروشگاه‌های مرکز خرید مدرن الهیه از اصالت و کیفیت برخوردارند.
  • بسیاری از برند‌های شناخته شده دنیا را می‌توانید از این مجتمع خرید تهیه کنید.
مرکز خرید مدرن الهیه
منبع
مرکز خرید مدرن الهیه
منبع

آشنایی با مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه از لوکس‌ترین مجموعه‌های خرید در ایران است که در ۱۱ طبقه احداث شده‌است. مدرن الهیه علاوه بر مرکز خرید، بخش‌های تجاری و اداری نیز دارد. این مجتمع تجاری بسیار لوکس و گران، برندهای معتبر روز دنیا را در خود جای داده است تا ثروتمندان بالانشین تهران که به دنبال اجناس برند هستند؛ از این مرکز خرید کنند. در واقع مدرن الهیه بازار هدف خود را بر روی ثروتمندان گذاشته است.

این مرکز خرید، کافه و رستوران‌هایی لوکس و باکیفیت دارد که پس از گشت و گذار در این مجتمع می‌توانید به آنها سر بزنید. اگر در نزدیکی این مجتمع زندگی می‌کنید؛ می‌توانید قرارهای دوستانه و مراسمات خانوادگی خود را در آن‌ها برگزار کنید.

فروشگاه‌های مرکز خرید مدرن الهیه

تنها ۲ طبقه از ۱۱ طبقه مجتمع تجاری مدرن الهیه به مرکز خرید اختصاص دارد. در این طبقات کالاهایی نظیر پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی‌بهداشتی، شکلات‌های دست‌ساز، عطر فروشی و لوازم ورزشی به فروش می‌رسد. طبقه پنجم این مجتمع به طبقه رویال فلور معروف است. در این طبقه چندین لباس فروشی، جواهر فروشی، کافی‌شاپ و یک رستوران زیبا و مدرن در فضای باز و محیطی جذاب وجود دارد.

برندهای مرکز خرید مدرن الهیه

این مجتمع تجاری با هدف گردآوری برندهای معتبر جهانی تاسیس شد. استفانو، لامبرود پارک، ریچی، پرومد، مونت کارلو و رد والنتینو از معروف‌ترین برندهایی هستند که در این مکان شعبه دارند.

طبقات مجتمع تجاری مدرن الهیه

طبقه منفی یک مجموعه شامل پارکینگ و تعدادی فروشگاه ‌است.

در طبقه همکف فروشگاه‌ها و برندهای معروف آرایشی و بهداشتی، عطر، جواهر فروشی، عینک و ساعت فروشی، پوشاک، موبایل، گل‌فروشی و کافه قرار گرفته‌اند. فروشگاه‌های این طبقه، گزینه مناسبی برای زوج‌های جوان ‌است که پس از خریدی عاشقانه به کافه و رستوران‌های موجود در این طبقه بروند و خستگی از تن‌شان بیرون رود.

در طبقه اول، برندها و فروشگاه‌های پوشاک ساعت‌فروشی، جواهر فروشی، گالری فرش و کافه قرار دارند که از تماشا و خرید در این فروشگاه‌ها سیر نخواهید شد.

طبقات دوم و سوم مرکز خرید الهیه به پارکینگ اختصاص دارد تا بازدیدکنندگان با خیال راحت با خودروی شخصی خود به این مکان بیایند و نگران جای پارک و امنیت خودروشان نباشند.

طبقه چهارم دارای سالن اجتماعات با ظرفیت ۲۵۰ نفر ‌است. بازدید از این سالن اجتماعات برای عموم میسر نیست.

طبقه پنجم معروف به طبقه رویال فلور شامل برندها و فروشگاه‌هایی مانند مبلمان، پوشاک، جواهر فروشی است؛ همچنین کافه و رستوران‎‌های لوکس و باکیفیت در این طبقه قرار گرفته‌اند.

مرکز خرید مدرن الهیه
منبع
مرکز خرید مدرن الهیه
منبع

سایر امکانات مجتمع تجاری مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه علاوه بر آسانسور و پله برقی برای سهولت در رفت و آمد بازدیدکنندگان، دارای تهویه مناسب، سرویس‌های بهداشتی، سیستم اعلان و اطفای حریق و دوربین مداربسته برای رفاه و امنیت شما ‌است. از دیگر امکانات این مجتمع می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اینترنت رایگان
  • سالن اجتماعات با ظرفیت ۲۵۰ نفر
  • پارکینگ با ظرفیت ۲۱۸ خودرو
  • کافه تریا

کافی‌شاپ و رستوران مجتمع تجاری مدرن الهیه

کافی شاپ این مرکز خرید محل مناسبی برای قرارهای دوستانه و عاشقانه‌ شما است. نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه کیک‌های خوشمزه در کافی شاپ مرکز خرید مدرن الهیه منتظر شما هستند. رستوران‌های این مرکز خرید لوکس، بهترین سرآشپزها و دیزاینرها را دارد تا در کنار خریدی لذت بخش، غذاهایی لذیذ و طعم‎‌هایی به یاد ماندنی برایتان به ارمغان آورند.  

کافه رستوران ویکولو

ویکولو به زبان ایتالیایی به معنی کوچه ‌است. کافه رستوران ویکولو شبیه به کوچه‌های قدیمی اروپا است؛ به همین دلیل این نام را به خود گرفته است. سبک طراحی و دکوراسیون این کافه کاملا اروپایی ‌است و حال و هوایی شبیه به کافه و رستوران‌های شهر رم را برای شما تداعی می‌کند. آبنمای زیبا، چترهایی به رنگ زرشکی، میزها و صندلی‌های حصیری، زیبایی‌های این کافی شاپ را دوچندان کرده‌اند.

رستوران لئون

کافه رستوران لئون از شیک‌ترین و بهترین کافه رستوران‌های تهران است که چندین شعبه دارد. یکی از شعبات آن در رویال فلور مدرن الهیه به شما خدمات می‌دهد. آیتم‌های منوی این رستوران با سابقه را انواع غذاهای فست‌فودی نظیر ساندویچ و پیتزا تشکیل می‌دهد. غذای باکیفیت، سرویس خوب و فضای بسیار دلپذیر از ویژگی‌های لئون مدرن الهیه است.

رستوران سوشی‌کو مدرن الهیه

رستوران سوشی‌کو مدرن الهیه شامل غذاهایی مانند سوشی رول ویژه، گوشت گوساله به همراه مارچوبه، اردک سرخ‌شده پکن و سایر غذاهای خاور دور است و از منوی خاص این رستوران پیداست که قیمت‌های بالایی دارد؛ اما به دیزاین و طعم بی‌نظیرش می‌ارزد. اگر به مرکز خرید مدرن الهیه رفتید؛ پس از یک گشت و گذار جانانه در طبقات این مرکز خرید حتما به این رستوران خاص و منحصر به فرد سر بزنید.

ایلیو

ایلیو یکی از برند‌های صنعت غذایی در ایران است که انواع شکلات، بستنی، شیرینی و آبمیوه‌های طبیعی را تولید می‌کند. همچنین در شعبات کافه رستوران غذاهای فست فودی نظیر پاستا و پیترا و انواع ساندویچ و همچنین انواع نوشیدنی سرد و گرم نیز سرو می‌شود.

مرکز خرید مدرن الهیه
منبع
مرکز خرید مدرن الهیه
منبع

ساعت کاری مرکز خرید مدرن الهیه

این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان ‌است. پس از این ساعت امکان ورود به طبقات اداری و تجاری وجود ندارد اما امکان استفاده از کافی شاپ و رستوران‌های این مرکز، بیشتر از این بازه زمانی است و برخی از آنها تا ساعت ۲۳:۳۰ آماده پذیرایی از مهمانان هستند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۲۲۰۳۷۰۲۹ تماس حاصل فرمایید.

تاریخچه مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه در سال ۱۳۹۰، در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع ساخته شد. این مرکز خرید توسط مهندس رضا فرخی، مهندس عریانی و مهندس شعبانی احداث شد. این مجموعه به صورت هیئت مدیره اداره می‌شود. همچنین این مجتمع، معماری زیبا و باشکوهی دارد که بخشی از آن یادآور سازه‌های تاریخی ایتالیاست و جلوه‌ای بسیار چشم نواز دارد.

معماری مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه در منطقه الهیه، به همراه ۴۰ واحد تجاری، ۲۸ واحد اداری، ۴ طبقه پارکینگ و سالن اجتماعات ساخته شده است. فروشگاه‌های طبقه همکف و اول که به برندهای این مجموعه اختصاص دارد؛ در دو راهروی اصلی، مرکزی و ورودی قرار گرفته‌اند. معماری باشکوه و خارق‌العاده این مرکز خرید، از کلیساها و سازه‌های تاریخی ایتالیا الهام گرفته شده است. استفاده از رنگ‌های کرم و طلایی، نورپردازی با نورهای غیر مستقیم، لوسترهای کلاسیک، گچ‌بری‌ها و طراحی‌های انجام شده بر دیوارها و سقف به ویژه در طبقه رویال این مجموعه، جلوه بسیار زیبایی به این مرکز خرید مجلل بخشیده است.

کلام آخر

مرکز خرید مدرن الهیه، منبع برندهای معتبر روز دنیاست. اگر به دنبال جواهرات گران‌قیمت، عطرهایی خاص و ساعت‌های لوکس هستید یا می‌خواهید لباس‌های برندهای معروف جهان را تهیه کنید؛ این مرکز خرید تمامی خواسته‌های شما را برآورده خواهد کرد. مرکز خرید مدرن الهیه در شمال تهران واقع شده است و دسترسی خوبی دارد؛ بنابراین می‌تواند یکی از مقاصد تهران‌گردی باشد. استراحتی کوتاه به همراه صرف نوشیدنی و غذاهای متنوع در کافی شاپ و رستوران‌های لوکس این مرکز خرید، لذت و گردش شما را تکمیل خواهد کرد.

*عکس اول از Sabaa Ahrabi

برچسب‌ها: مرکز خرید مدرن الهیه