خیابان بهداری
رنج قیمت: ارزان

خیابان بهداری واقع در منطقه ۱۱ شهرداری یکی از بورس‌های شهر تهران است. در این خیابان که در بازار گمرک قرار دارد، انواع ظروف یکبارمصرف، انواع دستمال و نایلون فروخته می‌شود. بورس خیابان بهداری از تقاطع خیابان کارگر جنوبی بالاتر از میدان راه‌آهن شروع می‌شود و تا ابتدای خیابان انبار نفت ادامه دارد.

معمولا رستوران‌ها، هتل‌ها، کیترینگ و شرکت‌ها ظروف یکبارمصرف، دستمال توالت و دستمال کاغذی خود را از بورس خیابان بهداری می‌خرند. خرید هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی از فروشگاه‌ها امکان‌پذیر است. بسیاری از کارخانجات و تولیدی‌های ظروف یکبارمصرف یا خودشان در این بورس فروشگاه دارند، و یا محصولات خود را در این بازار عرضه می‌کنند. پاساژ گنجینه از مراکز قدیمی و مشهور فروش ظروف یکبارمصرف نیز در این بورس قرار دارد.

مزایای خرید از خیابان بهداری

قیمت یکی از مزایای خرید از خیابان بهداری است؛ بورس خیابان بهداری یکی از مراکز ارزانِ فروش انواع ظرف یکبارمصرف و دستمال است. تنوع کالاها، تعداد زیاد فروشگاه‌ها و همچنین دسترسی آسان از دیگر مزایای این بورس است. تقریبا هر نوع ظرفی که بخواهید با هر نوع جنسی را می‌توانید از فروشگاه‌های خیابان بهداری بخرید.

ساعت کاری بورس خیابان بهداری

ساعت کاری اغلب فروشگاه‌های خیابان بهداری از ساعت ۹ تا ۱۹ است. روزهای تعطیل نیز برخی فروشگاه‌ها باز هستند.

حرف آخر

در این مقاله کوتاه بورس ظروف یکبارمصرف و دستمال خیابان بهداری را معرفی کردیم. این بورس در محله و بازار گمرک قرار دارد. برای آشنایی با دیگر مراکز خرید این بازار، مقاله راهنمای خرید از بازار گمرک را بخوانید. همچنین برای آشنایی با دیگر بازارها و مراکز خرید شهر تهران، صفحه مراکز خرید وب‌سایت تهرانیکا را ببینید.

برچسب‌ها: بازار گمرک، خیابان بهداری