رستوران عربی زاهد العراقی
رنج قیمت: گران

رستوران عربی زاهد العراقی در بام لند قرار دارد. این رستوران به مانند بیشتر رستوران‌‌های عربی پیش غذاهای دلچسبی دارد. هرچند تنوع پیش غذاهای این رستوران آن‌‌قدرها متنوع نیست؛ اما ما به شما پیش غذای میکس این رستوران را پیشنهاد می‌کنیم.

حمص، متبل، باب غنوج در این میکس پیش روی شما خواهد بود. همچنین این رستوران حمص با گوشت گوسفندی بسیار معروفی هم دارد. احتمالا با دنیای حمص‌‌ها آشنا باشید. اما اشارتی به آن بد نیست. حمص تاریخچه‌‌اش به لبنان برمی‌‌گردد؛ در امارات این پیش غذا جهانی شد و بعد در ایران هم مرسوم شد. بسیاری از رستوران‌‌های غیر عربی ایران هم‌‌اکنون حمص ارائه می‌‌کنند. اما بهترین‌‌ها را باید از رستوران‌‌های عربی خواست. رستوران عربی زاهد العراقی حمص استانداردی به شما ارائه خواهد کرد. 

منوی رستوران زاهد العراقی

در منوی غذاهای اصلی رستوران عربی زاهد العراقی، هم کباب موجود است و هم انواع متنوع غذاهای عربی، از دریایی‌‌ها مانند سمک مسکوف گرفته تا مندی دجاج که مرغ طبخ شده با برنج زعفرانی به همراه خورشت است. ما اما از میان تمامی غذاهای اصلی، تبسی بادمجان را در رستوران زاهد العراقی پیشنهاد می‌‌کنیم. این غذا، یک ترکیب جذاب از گوشت گوسفندی، ترکیب شده با فلفل دلمه‌‌ای، بادمجان، ‌سیب زمینی و برنج زعفرانی است.

رفتن به رستوران عربی زاهد العراقی به عنوان یکی از بهترین رستوران‌‌های عربی تهران را به همه‌ی آن‌‌ها که غذا را به سبک و سیاق عربی دوست دارند؛ پیشنهاد می‌‌کنیم.

دسترسی به رستوران زاهد العراقی با مترو

دو ایستگاه چیتگر و ایران‌خودروی متروی خط ۵، نزدیک به رستوران زاهد العراقی هستند. پس از خارج شدن از ایستگاه چیتگر، می‌توانید سوار اتوبوس خط ۳۲۷ دریاچه بشوید. اتوبوس خط ۴۳۵ دهکده المپیک هم از کنار دریاچه چیتگر عبور می‌کند؛ پایانه ایستگاه در کنار ایستگاه ایران‌خودرو است.

*عکس‌های داخل رستوران از اینستاگرام رستوران زاهد العراقی

برچسب‌ها: بام لند، دریاچه چیتگر، رستوران زاهد‌‌العراقی