رستوران عربی باب البحر بام لند
رنج قیمت: گران

‌رستوران عربی باب البحر بام لند اساسا یک رستوران لبنانی است. با همان غذاهای شگفت‌‌انگیزی که از لبنان می‌‌شناسیم. این رستوران در فهرست بهترین رستوران‌‌های عربی تهران، جایگاه ویژه‌‌ای به خود اختصاص می‌‌دهد. اما بیایید سری به منوی کاملا مفصل این رستوران عربی جذاب بزنیم.

منوی رستوران عربی باب البحر

در بخش سالاد منوی این رستوران، حداقل شش نوع سالاد مختلف موجود است. از شکل سنتی سالاد عربی با سس لبنانی گرفته تا تبوله. ما به شما بیش از سالاد اما، پیش غذاهای سرد و گرم این رستوران را توصیه می‌‌کنیم. اگر اهل حمص هستید باید بدانید که شاید بهترین حمص موجود در میان بهترین رستوران‌‌های عربی تهران را ‌باب البحر به شما عرضه خواهد کرد. یادتان باشد که طبخ حمص آن‌‌قدرها کار دشواری نیست؛ می‌‌توانید حمص را در خانه هم به دست بیاورید؛ اما ترکیبی در حمص‌‌های رستورانی به کار می‌‌رود که نمی‌‌دانیم چیست؛ اما می‌‌فهمیم خوش‌‌مزه است. این ترکیب را در ‌باب البحر احساس می‌‌کنیم و در رستوران‌‌های اصیل لبنانی.

در منوی رستوران عربی باب البحر،‌ همچنین پیش غذاهای ترکیب شده با ماست جذابی هم وجود دارد. به خصوص لبنه بلثوم که ترکیبی است از ماست چکیده، سیر و روغن زیتون و نعناع. پیشنهاد ویژه‌‌ی ما به عنوان پیش غذا اما، بابا قنوج است؛ بادمجان کبابی، گوجه، جعفری و آبلیمو.

منوی پیش غذای گرم این رستوران هم بسیار مفصل است. فرصت پرداختن به همه‌‌ی آن‌‌ها وجود ندارد؛ اما از میان همه، حمص با صنوبر و حمص با شاورما را به شما پیشنهاد می‌‌کنیم. معرفی فقط پیش غذاهای رستوران ‌باب البحر، کافی است که این رستوران را در فهرست بهترین رستوران‌‌های تهران جای دهیم.

بیایید اما نگاهی هم به منوی اصلی بیندازیم. در منوی اصلی این رستوران هم غذا فراوان است؛ اما بگذارید از کفتا شروع کنیم. کفتا در واقع گوشت طعم‌‌دار شده است که به اشکال مختلفی عرضه می‌‌شود. در این رستوران اما کفتا خشخاش فوق‌‌العاده‌‌ای عرضه می‌‌شود. این غذا با گوشت مزه دار شده، جعفری، دانه کاج و سالاد باربیکیو ایجاد می‌‌شود که هواداران فراوانی دارد.

در رستوران عربی ‌باب البحر همچنین انواع متنوعی از شاورما هم در دسترس خواهید داشت. از شاورما مرغ تا شاورمای رول گوشت هم در این رستوران پیشنهاد می‌‌شود؛ به خصوص ریش غنم را پیشنهاد می‌کنیم که ترکیب فوق‌‌العاده‌‌ای است از دنده‌‌ی گوسفندی مزه‌‌دار شده به همراه سالاد باربیکیو، سس و ادویه لبنانی.

پرطرفدارها: قوزی، کتف گوسفندی، فلافل لبنانی، فطایراسفناج، سمبوسک لبنانی.

دسترسی به رستوران عربی باب البحر با مترو

دو ایستگاه چیتگر و ایران‌خودروی متروی خط ۵، نزدیک به رستوران عربی باب البحر هستند. پس از خارج شدن از ایستگاه چیتگر، می‌توانید سوار اتوبوس خط ۳۲۷ دریاچه بشوید. اتوبوس خط ۴۳۵ دهکده المپیک هم از کنار دریاچه چیتگر عبور می‌کند؛ پایانه ایستگاه در کنار ایستگاه ایران‌خودرو است.

برچسب‌ها: بام لند، دریاچه چیتگر، رستوران باب‌البحر