کافه رستوران رویال لانژ بام لند
رنج قیمت: خیلی گران

رستوران رویال لانژ رستورانی بسیار متفاوت است. کشتی تفریحی دو طبقه‌ای که در میان آب‌های دریاچه چیتگر با موسیقی زنده به مشتریان خود سرویس می‎‌دهد. اگر تمایل دارید طعم غذاهای متفاوت و فوق‌العاده‌ای را امتحان کنید؛ بهتر است سری به این رستوران بزنید. انواع غذاهای مختلف حتی غذاهای بین‌المللی در این رستوران سرو می‌شود.

اکثر مشتریان از کیفیت غذای این رستوران راضی هستند اما بهتر است بدانید که هزینه منوی این رستوران گران است. می‌توان گفت که این رستوران به‌نوعی رقیب رستوران گردان برج میلاد محسوب می‌شود. رستوران کشتی رویال لانژ محیط مناسبی برای قرارهای دونفره دارد. در این رستوران می‌توانید بسته به انتخابتان در فضای باز یا سربسته غذایتان را میل کنید. پیش از مراجعه حتما به خاطر داشته باشید که از طریق تماس تلفنی حتما ساعت دلخواهی را رزرو کنید. منوی رستوران رویال لانژ شامل انواع غذاهای دریایی، استیک، پاستا، چیکن، بیف و پیش‌غذا است. مدت زمانی که می‌توانید در این رستوران غذایتان را میل کنید یک ساعت و نیم است.

دسترسی به دریاچه چیتگر با مترو

دو ایستگاه چیتگر و ایران‌خودروی متروی خط ۵، نزدیک به دریاچه چیتگر هستند. پس از خارج شدن از ایستگاه چیتگر، می‌توانید سوار اتوبوس خط ۳۲۷ دریاچه بشوید. اتوبوس خط ۴۳۵ دهکده المپیک هم از کنار دریاچه چیتگر عبور می‌کند؛ پایانه ایستگاه در کنار ایستگاه ایران‌خودرو است.

برچسب‌ها: دریاچه چیتگر، رستوران رویال لانژ