fallback picture
رنج قیمت: مناسب

رستوران ذبیحی از قدیمی‌ترین رستوران‌های سنتی بازار است که غذاهای باکیفیتی در منوی خود دارد. از انواع کباب گرفته تا انواع خورشت در منوی این رستوران حاضر و آماده است. مواد تازه مصرفی و رفتار خوب پرسنل و از ویژگی‌های مثبت این رستوران قدیمی است. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این رستوران این است که معمولا جا برای نشستن دارد و برخلاف دیگر رستوران‌های مشهور بازار نیازی نیست تا برای صرف غذا مدت زمان زیادی منتظر بمانید. حجم غذا و قیمت آنها هم مناسب هستند و می‌توانید مطمئن باشید که با رضایت خاطر از این رستوران خارج می‌شوید.

منوی رستوران ذبیحی بازار

منوی رستوران شامل انواع کباب مانند کباب کاردی، کباب مخصوص، کباب چنجه، چلوکباب برگ گوسفندی، چلوکباب برگ راسته گوسفندی، لقمه مخصوص، انواع جوجه کباب، لقمه نگین‌دار، باقالی پلو با گردن، باقالی پلو با مرغ، قزل‌آلای کبابی، زرشک پلو با مرغ، ته چین ویژه مرغ، انواع خورشت نظیر قورمه و قیمه.

پیشنهاد: رستوران ذبیحی بیشتر به دلیل خورشت‌های بسیار خوشمزه خود مشهور است. ضمن اینکه باقالی‌پلو با گوشت و مرغ نیز می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. انواع کباب‌های این رستوران هم بسیار لذیذ هستند هرچند که ممکن است به پای خورشت‌های خوشمزه آن نرسند. اگر علاقمند به کباب هستید می‌توانید انواع برگ و کباب لقمه را امتحان کنید.

رستوران ذبیحی بازار کجاست؟

خیابان پانزده خرداد، روبروی بازار بزازها، پلاک ۵۶۵

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به رستوران ذبیحی بازار ناصرخسرو کدام ایستگاه است؟

رستوران ذبیحی حدود ۵ دقیقه پیاده‌روی با ایستگاه متروی ۱۵ خط ۱ مترو خرداد فاصله دارد.

برچسب‌ها: بازار، رستوران ذبیحی بازار