شهربازی کاربازیا
ورودی پولی رنج قیمت: مناسب

شهر مشاغل کاربازیا واقع در طبقه منفی یک برج میلاد تهران مجموعه آموزشی‌تفریحی کودکان است. در این مجموعه کودکان در محیطی شاد و سرگرم کننده از طریق برعهده گرفتن مشاغل مختلف با یکدیگر تعامل می‌کنند تا شهرشان را بسازند. کاربازیا یک ایده نوآورانه است تا کودکان با مسئولیت‌های گوناگون و همچنین مشاغل گوناگون آشنا شوند و تجربه بیاموزند.

هدف شهر مشاغل رشد و پرورش توانایی فردی و اجتماعی کودکان است و به آنها کمک کند تا استعدادها و علایق خود را بشناسند. همچنین کودکان شما در محیط کاربازیا می‌توانند روابط اجتماعی را در قالب مشاغل تمرین کنند. در کاربازیا مشاغل زیادی در مساحتی در حدود ۲ هزار مترمربع وجود دارد.

کاربازیا مناسب چه سنینی است؟

کاربازیا محیطی مناسب برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال است. همچنین برای کودکان زیر ۳ سال اتاق بازی و امکانات تفریحی و رفاهی وجود دارد. همچنین مدارس نیز به عنوان کار گروهی می‌توانند از محیط شهر مشاغل برج میلاد استفاده کنند.

امکانات رفاهی کاربازیا برج میلاد

کاربازیا برای راحتی کودکان و خانواده‌ها دارای سرویس بهداشتی، راهنما، پله برقی، آسانسور، کافی‌شاپ، اتاق بازی کودک برای کودکان زیر ۳ سال، پارک کودک و عکاسی است.

در کاربازیا چه مشاغلی برای کودکان وجود دارد؟

بچه‌ها در محیط غرفه‌های بازی در کاربازیا یا شهر مشاغل برج میلاد می‌توانند کارهایی همچون هنرکده، خانه آشپزی، آزمایشگاه علوم، پست‌خانه، بیمارستان، فرودگاه، عطاری، نجاری، تماشاخانه، تعمیرگاه، رانندگی، پلیس، بانکداری، استودیو خبر، آتش‌نشانی، موتور سواری، آرایشگری، موسیقی و آواز، مزرعه‌داری، دامپزشکی، شعبده‌بازی، ماهیگیری، بستنی‌سازی، نانوایی، عطرسازی، اسلایم کار، شیرینی‌پزی، بافندگی، شکلات‌سازی، صابون‌سازی، خلبانی، خانه آشپزی، فضانوردی و… را تجربه کنند.

قیمت مشاغل کاربازیا در سال ۱۴۰۳

رده سنینام بازیقیمت (تومان)
۲+خانه‌بازی۶۰٬۰۰۰
۲+پارک کودک۶۰٬۰۰۰
۲+موتور سواری۶۵٬۰۰۰
۳+بیمارستان۸۰٬۰۰۰
۳+شمع‌سازی۸۵٬۰۰۰
۳+موسیقی و آواز۶۵٬۰۰۰
۳+پلیس۸۰٬۰۰۰
۳+هنرکده۹۵٬۰۰۰
۳+پست‌خانه۵۰٬۰۰۰
۳+آرایشگری۹۵٬۰۰۰
۳+مزرعه۶۰٬۰۰۰
۳+دامپزشکی۸۰٬۰۰۰
۳+ماهیگیری۶۵٬۰۰۰
۳+شعبده‌ بازی۸۰٬۰۰۰
۳+بستنی‌سازی۸۰٬۰۰۰
۴+آزمایشگاه علوم۵۵٬۰۰۰
۴+نجاری۸۵٬۰۰۰
۴+تعمیرگاه۵۵٬۰۰۰
۴+آتش‌نشانی۸۵٬۰۰۰
۴+شن رنگی۹۰٬۰۰۰
۴+زیپ‌لاین۸۵٬۰۰۰
۴+عطرسازی۸۰٬۰۰۰
۴+نانوایی۷۵٬۰۰۰
۴+جواهرسازی۹۵٬۰۰۰
۴+بافندگی۸۵٬۰۰۰
۴+اسلایم‌کار۸۰٬۰۰۰
۴+شیرینی‌پزی۸۰٬۰۰۰
۴+صخره‌نوری۸۵٬۰۰۰
۴+خیاط‌باشی۸۵٬۰۰۰
۵+خانه آشپزی۸۵٬۰۰۰
۵+خلبانی۸۵٬۰۰۰
۵+صابون‌سازی۸۵٬۰۰۰
۵+فضانوردی۸۵٬۰۰۰
۵+عطاری۸۰٬۰۰۰
۵+شکلات‌سازی۸۵٬۰۰۰
۶+استودیو خبر۶۵٬۰۰۰
۷+آموزش رانندگی۶۰٬۰۰۰
۷+بانکداری۵۵٬۰۰۰
۷+گیم سنتر۷۵٬۰۰۰

سخن آخر

برج میلاد تهران مرتفع‌ترین برج ایران و از جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار تهران است. شهر مشاغل کاربازیا یکی از سرگرمی‌های آموزشی کودکان در این مجموعه تفریحی پر طرفدار است که در این مقاله به شما معرفی کردیم. برای آشنایی با دیگر سرگرمی‌های شهر تهران، صفحه سرگرمی‌های وب‌سایت تهرانیکا را ببینید. همچنین برای آشنایی بیشتر با برج میلاد مقاله راهنمای گردش در برج میلاد را بخوانید.

منبع عکس‌ها ‌وب‌سایت کاربازیا

برچسب‌ها: برج میلاد، سرگرمی کودکان، شهر مشاغل کاربازیا