دان تان جردن
رنج قیمت: گران

در منوی دان تان جردن خود دان تان برگر از همه معروف‌‌تر است که در آن گوشت تازه‌‌ی گوساله، به همراه پیاز کاراملی، پنیر امنتال سوئیسی و کاهوی باتاویا قابل رویت است. این برگر البته قارچ و سس مخصوص دان ‌‌تان را هم دارد. دان ‌‌تان برای ورود به دنیای شدیدا رقابتی فست‌فودها به سراغ خلاقیت رفت و سعی کرد بر دنیای استفاده از پنیرهای خوشمزه در فست‌فودها روبیاورد.

 این روش باعث شد خیلی زود، دان تان،‌ وارد دنیای بهترین فست ‌‌فودهای تهران شود. اگر به فست ‌‌فود دان تان جردن می‌‌روید؛ منهای دان ‌‌تان برگر، میدتان برگر را هم فراموس نکنید و یادتان باشد که این فست فود از نظر سوخاری‌ها هم جایگاه خاص خود را دارد.

دان ‌‌تان از منظر فضاسازی هم به سراغ طراحی مدرن رفت و فکر می‌‌کرد به این روش هواداران بیشتری را جذب خواهد کرد. فضایی صمیمی و دوست‌‌ داشتنی ساخت؛ اما همچنان برخی به صندلی‌‌های این فست ‌‌فود اعتراض دارند. ما در این‌‌باره اظهار نظری نمی‌‌کنیم.

منوی دان تان جردن

منوی رستوران دان تان جردن چندان متنوع نیست؛ اما تمامی آیتم‌های منو کیفیت خوبی دارند.

انواع پیتزاها شامل: پیتزا پپرونی، تورکی ان پستو.

انواع برگرها شامل: دان تان برگر، مید تان برگر، آپ تان برگر، چیکن برگر، چیزتان برگر.

منوی پیش غذاها نیز شامل: سالاد گیل سزار، سالاد یونانی، فرایز، بوفالو وینگز و سالاد باربیکیو چیکن.
پیشنهاد ما به شما برگرهای دان تان است که با سیب‌زمینی‌ سرخ کرده‌های خوش طعم سرو می‌شوند. اگر عاشق پیتزا هستید؛ می‌توانید طعم پیتزا تورکی ان پستو را تجربه کنید؛ خمیر تازه با سس پستو دان تان، پنیر موتزارلا و پارمسان بوقلمون مزه‌دار شده ترکیبات این پیتزا را تشکیل می‌دهند.

*عکس از اینستاگرام دان تان

برچسب‌ها: دان تان پلنت، دان تان جردن