fallback picture
رنج قیمت: گران

یکی از بهترین رستوران‌‌ های بین ‌‌المللی تهران، رستوران تاج محل است. این رستوران هم از میان انواع غذاهای دنیا به سراغ غذاهای هندی رفته است. این مجموعه تمرکزی جدی بر غذاهای تندوری دارد و کاری‌‌های متنوع‌‌تری را هم در اختیار شما قرار خواهد داد.

در تندوری‌‌ها جوجه آشوکا یکی از بهترین‌‌ها است که در واقع جوجه‌‌ی کباب شده به سبک و سیاق هندی به همراه دلمه و پیاز است. در این رستوران هم بوتی کباب بسیار خوشمزه‌‌ای عرضه می‌شود. یکی دیگر از غذاهای بسیار جذاب این رستوران رشمی‌‌رول است که در جای دیگری از ایران این غذا را نخواهید دید، یا دست کم ما از ارائه‌‌ی آن بی‌‌اطلاع هستیم. اگر مرغ دوست دارید حتما خوردن رشمی‌‌رول را تجربه کنید.

کاری هندی در رستوران تاج محل

اما اگر اهل غذاهای برنجی هستید و دوست دارید برنج را با حال و هوای کاری هندی نوش جان کنید، گزینه‌‌های شما در تاج محل، فراوان است. ما توصیه می‌‌کنیم به سراغ ماتن بریانی بروید که ترکیب برنج به سبک و سیاق هندی به همراه گوشت گوسفند است. در خورشتی‌‌ها هم شاهی قورمه و روغن جوش غوغا می‌‌کنند. معروف‌‌ترین کاری هند همین روغن جوش است و با ترکیب گوشت گوسفند و استخوان به صورت خورشتی غلیظ، طبخ می‌‌شود.

نگاهی به پیش غذاهای رستوران تاج محل

همچنین اگر به تاج محل به عنوان یکی از بهترین رستوران‌‌ های بین ‌‌المللی تهران می‌‌روید، و به پیش غذا تمایل دارید، به شما توصیه می‌‌کنیم که پنجابی ساموسه را تجربه کنید. هرچند به عنوان پیش غذا، سنگین به نظر می‌‌رسد، اما اگر چند نفره می‌روید، یک سفارش پنجابی ساموسه شما را در ابتدا سرخوش خواهد کرد.

باقی پیش غذاهای این مجموعه هم خوشمزه و البته سنگین هستند. پاکورای میگو و مرغ و نهایتا کوکتل میگو پیش غذاهایی هستند که در رستوران تاج محل برای شما جذابیت خواهند داشت.

رستوران تاج محل، از منظر فضاسازی سعی کرده است تا دنیای هند را برای ما بازسازی کند، از این جهت موفق است. در این رستوران احساس راحتی و صمیمیت می‌‌کنید و از حرفه‌‌ای بودن کارکنان احساس رضایت خواهید داشت.