پارک آبی اپارک
ورودی پولی رنج قیمت: گران

برای کسانی که عاشق تفریح و هیجان هستند، اپارک دنیای متفاوت و عجیبی است. پارک آبی بزرگی که در جنب ورودی شرقی پارک چیتگر قرار دارد و با امکانات به‌روز و دستگاه‌های مدرن و ایمن سایرِ پارک‌های آبی دنیا، مجهز شده است. وسایل سرگرمی اُپارک، ساخت شرکت WHITE WATER کانادا است و با بالاترین استانداردهای روز دنیا برای علاقمندان به تفریحات آبی ساخته شده. اپارک فضای سربسته و کاملا بهداشتی دارد و به گونه‌ای ساخته شده که در هر چهار فصل سال می‌توانید انواع تفریحات هیجان‌انگیز را در آن تجربه کنید. در ادامه همراه تهرانیکا باشید تا امکانات جذاب اپارک را به شما معرفی کنیم.

چرا باید به اپارک برویم؟ اُپارک چیتگر در یک نگاه

• اپارک یکی از پارک‌های آبی مجهز و مدرن تهران است.
• امکانات تفریحی اپارک در بالاترین سطح استاندارد جهانی ساخته شده‌اند.
• اپارک بزرگترین پارک آبی سربسته ایران است.
• محیط اپارک بسیار بهداشتی است.
• طراحی و محیط خاص این پارک آبی از نقاط قوت مجموعه است.

پارک آبی اپارک

معرفی اپارک تهران

اپارک چیتگر تهران از پارک‌های آبی مدرن‌، لاکچری و مجهز شهر تهران است که روزانه پذیرای بسیاری از ساکنین، گردشگران و علاقمندان به تفریحات آبی است. این مجموعه بزرگ و بی‌‎نظیر در سال ۱۳۹۶ در زمینی به مساحت ۵۵ هزار متر مربع افتتاح شد.

به دلیل ساخت استاندارد می‌توانید با خیال راحت از تمامی امکانات این مجموعه استفاده کنید. امکانات اپارک شامل ۱۴ سرسره رنگارنگ، ۲ جزیره مخصوص کودکان، جکوزی، مجموعه اِسپا، فیش اِسپا، فست‌فود، جوس‌بار، کافه و انواع بازی‌های هیجان‌انگیز است.

تقویم کاری و ساعات استفاده اپارک برای آقایان و خانم‌ها

اپارک در تمامی روزهای هفته باز است اما روزها و ساعات مجزا برای زنان و مردان دارد.

سانس زنان اپارک (تابستان ۱۴۰۳):

  • شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۵

سانس مردان اپارک (تابستان ۱۴۰۳):

  • شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۴
  • جمعه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۲۲

امکانات پارک آبی اُپارک تهران   

امکانات تفریحی اپارک بسیار وسیع و متنوع است. سرسر‌ه‌بازی جذاب‌ترین بخش اپارک است. در ادامه مقاله به معرفی تمامی جاذبه‌های اپارک می‌پردازیم تا شما بیشتر با این مجموعه تفریحی جذاب آشنا شوید.

رودخانه خروشان

شناور بودن بر روی آب و عبور از تونل‌های آبی را می‌توانید در رودخانه خروشان اپارک تجربه کنید. تجربه‌ای هیجان‌انگیز که می‌تواند سرگرمی خوبی برای شما در این مجموعه تفریحی باشد. عبور از این رودخانه حسابی خستگی را از تن شما بیرون می‌کند و شما را به نشاط می‌آورد.

استخر موج

موج‌هایی مصنوعی با ارتفاع ۱.۲ متر حتما شما را به یاد شنا در ساحل دریا می‌اندازد. اگر می‌خواهید احساس سبکی و آرامش را تجربه کنید حتما در بخش استخر موج شنا کنید. این استخر با ۶ مدل متفاوت ایجاد موج یکی از بخش‌های پرطرفدار این پارک آبی است.

سرسره اُبیس

سرسره ابیس بزرگترین و پر هیجان‌ترین سرسره اپارک است که از مسیرهای پیچ در پیج تشکیل شده. در انتهای مسیر شما از یک شکاف ۱۸.۵ متری به بیرون پرتاب می‌شوید. اوج لذت را در سرسر ابیس تجربه خواهید کرد.

سرسره رالی شب

اگر اهل رقابت با دوستانتان هستید، سرسره رالی شیب هیجان‌انگیز‌ترین وسیله بازی گروهی است که می‌تواند شور و نشاط را برای شما به ارمغان آورد. رقابت سرعتی بر روی شش سرسره که به یکدیگر متصل شده‌اند. روش قرار گرفتن روی این سرسره به صورت درازکش است که از ویژگی‌های متفاوت رالی شیب محسوب می‌شود. بر روی این رالی می‌توانید تجربه شیرجه شش نفره را به صورت همزمان، در قالب یک مسابقه واقعی و پرهیجان تجربه کنید.

سرسره ابر شیب

اگر می‌خواهید لذت سقوط را تجربه کنید، سرسره ابر شیب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما با سر خوردن بر روی شیب تند این سرسره می‌توانید لذت سرعت و هیجان را در بالاترین سطح تجربه کنید.

جزیره الوپیا

جزیره اُلوپیا مخصوص بچه‌های ۶ تا ۱۶ سال است. این جزیره جالب از ۷ سرسره و آبپاش هیجان‌انگیز تشکیل شده است.

سرسره اُپیچ

سرسره‌ای با ارتفاع حدودا ۲۰ متر که از بهترین سرسره‌های روباز مجموعه اپارک به شمار می‌رود. با سر خوردن بر روی این سرسره مارپیج می‌توانید تمام مجموعه را تماشا کنید.

سرسره‌های اُرنگ

سرسره‌های اُرنگ در دو حالت روباز و سرپوشیده هستند که می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی از هر کدام آنها استفاده کنید.

سرسره آکوالوپ

با سقوط بر روی سرسره آکوالوپ می‌توانید سرعت ۱۵ متر بر ثانیه و چرخش‌های ۳۶۰ درجه‌ای را تجربه کنید. اوج لذت و هیجان را در سرسره آکوالوپ به خوبی می‌توانید احساس کنید. حتما این سرسره مهیج را امتحان کنید.

سرسره تونلی

سرسره‌ای تونل شکل با پیچ‌های طولانی و زیاد یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز پارک آبی چیتگر است که حتما باید آن را تجربه کنید.

سرسره بومرنگ

سرسره بنفش رنگ بومرنگ یکی از امکانات پرهیجان این پارک آبی است.

سرسره گردالوپ

گردالوپ، محبوب‌ترین و دوست داشتنی‌ترین سرسره اپارک است. شما می‌توانید یک بازی گروهی بسیار هیجان‌انگیز را در گردالوپ تجربه کنید.

جزیره گوگولیا

جزیزه گوگولیا محیطی است که برای کودکان ۲ تا ۶ ساله ساخته شده تا کودکان بتوانند در محیط بهداشتی در کنار دیگران همسالان خود بازی کنند.

جکوزی

این مجموعه تفریحی سه جکوزی دارد که پس از خوشگذارنی و تفریح در این مجموعه می‌توانید برای رفع خستگی از آنها استفاده کنید.

خدمات مجموعه تفریحی اپارک

به غیر از مجموعه تفریحی، این مجموعه دارای خدمات ویژه‌ای دیگری هم هست تا شما در این مرکز نهایت رفاه و آسایش را داشته باشید.

اوزون تراپی

استفاده همزمان از بخار و اوزون به سبب وجود بخار در اطراف بدن، باعث می‌شود تا اکسیژن بهتری به بدن برسد. امروزه اوزون به جای انواع ضدعفونی کننده نظیر کلر، هالامید، هپرمیدین و… کاربرد دارد.

فیش اسپا

فیش اِسپا از جذاب‌ترین خدماتی است که در مجموعه اپارک می‌توانید از آن استفاده کنید. فیش اسپا از مدرن‌ترین روش‌ها برای کاهش سطح استرس و تنش است. در این روش ماهی‌هایی که درون یک ظرف قرار دارند با پوست و پای شما تماس مستقیم برقرار می‌کنند تا شما با این نوع ماساژ به آرامش برسید.

اسپا

اِسپا، روش توامان درمان و ماساژ است. ماساژ با سنگ‌های داغ، پرفورمنس، فوت ماساژ و ماساژ شمع و خاص‌ترین ماساژ اسپا را می‌توانید در مرکز اسپای اپارک تجربه کنید.

شگم گردی در ‌اپارک

در اپارک یک فست‌فود، یک جویس‌بار و یک کافه فعالیت دارند. در این قسمت خوراکی‌هایی شامل انواع بستنی و آبمیوه در مزه‌ها و رنگ‌های متنوع سرو می‌شود. علاوه بر جویس‌بار شما می‌توانید در این مجموعه رستوران‌گردی هم کنید. اگر تمایل داشتید برای صرف انواع نوشیدنی گرم نظیر قهوه هم می‌توانید به کافی‌شاپ این مجموعه مراجعه کنید.

اُ کافه پارک آبی اپارک
اُ کافه
فست‌فود پارک آبی اپارک
فست‌فود

سخن آخر

در این مقاله اپارک را به شما معرفی کردیم؛ پارک آبی بزرگی واقع در غرب پایتخت که با امکانات متنوع خود می‌تواند یک روز پر هیجان و پر از نشاط را برای شما به ارمغان بیاورد. برای آشنایی با دیگر سرگرمی‌های شهر تهران، صفحه سرگرمی‌های وب‌سایت تهرانیکا را ببینید.

*عکس‌ها از سایت اپارک

برچسب‌ها: پارک آبی اپارک، پارک چیتگر