بوستان ریحانه چیتگر

بوستان ریحانه یکی از پارک‌های بزرگ بانوان شهر تهران است. این بوستان در ضلع شرقی پارک چیتگر قرار دارد. بوستان ریحانه از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. در این بوستان وسیع و بسیار سرسبز، بانوان عزیز می‌توانند با لباس راحتی و پوشش دلخواه در فضای محصور شده به انواع تفریح و ورزش بپردازند. در ادامه به معرفی امکانات، نحوه دسترسی بوستان ریحانه می‌پردازیم.

چرا باید به بوستان ریحانه برویم؟ پارک ریحانه در یک نگاه

  • بوستان ریحانه تنها به بانوان اختصاص دارد.
  • این بوستان در ضلع شرقی پارک جنگلی چیتگر واقع شده و امکانات بسیار خوبی برای ورزش و تفریح دارد.
  • پیست دوچرخه‌سواری بوستان ریحانه نخستین پیست دوچرخه‌سواری مخصوص بانوان در تهران است.
  • امکانات ورزشی بوستان ریحانه بسیار متنوع و زیاد است.
  • در بوستان ریحانه بانوان با پوشش آزاد می‌توانند ورزش و تفریح کنند.
  • دسترسی به بوستان ریحانه بسیار سریع و راحت است.

معرفی و امکانات بوستان ریحانه چیتگر

بوستان ریحانه به عنوان بوستان بانوان در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. این بوستان وسیع دارای امکانات فراوانی نظیر پیست اسکیت، پیست دوچرخه‌سواری، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن پینگ‌پنگ، سالن ورزشی چند منظوره، ایستگاه تندرستی، انواع پیست‌های ورزشی و بازی ‌است. پیست دوچرخه سواری بوستان ریحانه نخستین پیست دوچرخه‌سواری بانوان پایتخت است که طرفداران زیادی دارد.

از دیگر امکانات رفاهی پارک ریحانه می‌توان از آمفی‌تئاتر روباز، آب‌نما، ست‌های ورزشی بانوان، ست‌های بازی کودکان، سکوهای نشیمن خانوادگی، آلاچیق‌های سرپوشیده مجهز به باربیکیو و میز و صندلی، رختکن مجهز به کمد امانات و آیینه، میز شطرنج، فوتبال دستی، سکوی ورزش صبحگاهی خانه عکس، رختکن، سکوهای نشیمن و صندلی، سرویس بهداشتی و آبخوری نام برد.

حرف آخر

در این مقاله کوتاه بوستان ریحانه چیتگر را معرفی کردیم. برای آشنایی با دیگر بوستان‌های شهر تهران، صفحه پارک‌های وب‌سایت تهرانیکا را ببینید.

*عکس از سایت پارک چیتگر

برچسب‌ها: بوستان ریحانه، پارک چیتگر